شناخت کامل برای ازدواج / خواستگار ۴۱ ساله خانوادش میگویند جلسات با حضور آنها باشه

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس خوب در اصفهان

شناخت کامل برای ازدواج / خواستگار ۴۱ ساله عقد ناموفق داشتند، خانوادش میگویند جلسات با حضور آنها باشه

سوال شما عزیز

سلام اقای پور علی زاده مشاوره مذهبی نوجوانان در اصفهان بنده 35 ساله مجرد هستم از استان کرج و آقای 41 ساله آمدن خواستگاری عقد ناموفق داشتند و جدا شدن من ازدواج سنتی و قبول ندارم ترکیبی از ازدواج سنتی و مدرن و قبول دارم با این که خانواده ام بسیار سنتی هستند ولی به دلیل ازدواج ناموفق برادر و خواهرم میترسم اعتقاد دارم خیلی باید طرف مقابل و شناخت ولی این آقا خودش میخواد تلفنی صحبت کنیم و رفت و آمد کنیم ولی خانواده اشون که میگن رفت و آمد با حضور خانواده آخه من چجور بشناسمش البته خانواده منم سنتی هستند . والا هر شب کلی فکر و خیال دارم (چون ی بارم ضربه خوردم کسی و دوست داشتم ولی نشد به هم برسیم به علت مخالفت خانواده اش و منم کنارش گذاشتم با همه سختی هاش) چه مدت لازمه چجور میشه طرف و شناخت آدمها خیلی نقش بازی میکنند البته که مشاوره میریم خیلی از ویس هاتون استفاده میکنم خیلی کمک میکنید خدا خیرتون بده . اینم بگم ایشون روز اول خیلی ایده آل های من و گفتن سیرتشون و خیلی پسندیدم ولی ظاهرمون به هم نمیاد ولی چون حرفاشون خیلی به دلم نشست ادامه دادم طبق فرمایش خودتون به جلسه دوم کشید جلسه دوم خیلی به نظرم بهتر بودن ولی بازم میگم نکنه اینا فقط حرفه و اینکه در شهر ما اکثر ازدواج ها سنتی هست و فقط چندتا جلسه صحبت یک ساعت حرف زدن چه اطلاعاتی به من میده وقتی رفتار طرف مقابل و تو جایگاه های مختلف نمیتونم ببینم .و اینکه خواهر و برادرم که جدا شدند مجدد ازدواج کردند اما من هنوز تو جلسات خواستگاری نگفتم آیا لازمه بگم ؟ کی بگم ؟ خودم با گفتنش موافقم چون صداقت برام مهمه

مطلب پیشنهادی:  خواستگارم خواستند با دوست هام رفت و آمد نکنم

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس پیش از ازدواج ، خانواده ، درمان وسواس را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما دختر خوب باید عرض کنم روی حرف هیچ کس حساب نکنید ، شما برای شناخت کامل هفته ای سه مرتبه به مدت ۳_۲ ساعت باید با هم گفتگو کنید .

البته شناخت کامل زیر یک سقف کامل می شود بعد از ۸_۷ جلسه که با هم دیدار داشتید حتما به مشاور مراجعه کنید و تست بزنید تا شخصیت هم را بهتر بشناسید .

نکته ای دیگر اینکه این آقای ۴۱ ساله که جلسات گفتگویی زیر نظر خانواده و با حضور آنها باید داشته باشند یعنی استقلال نظر و فکر ندارند و ممکن است در آینده خانواده ی ایشان دست از سر زندگی شما برندارند ، بیشتر بررسی کنید و موضوع ازدواج ناموفق خواهر و برادرتون را هم در جلسه ی ۶_۵ مطرح کنید .

 

موفق و سربلند باشید

 

مشاوره کودک

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره پورعلی زاده بهره مند شوید.

 

مشاوره ازدواج

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با استاد پور علیزاده در تماس باشید.

 

مشاوره خانواده

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده استاد پور علیزاده در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی:  مهمترین معیار در انتخاب همسر از نظر یک روانشناس

 

مشاوره روانشناسی

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با استاد پور علی زاده در تماس باشید.

 

عشق

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با استاد پورعلیزاده در تماس باشید.

 

مهارت های زندگی

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با استاد پورعلیزاده در تماس باشید.

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین