با پسر بلندپروازم چگونه رفتار کنیم؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس و مشاور مذهبی

با پسر بلندپروازم چگونه رفتار کنیم؟

سوال شما عزیز

استاد پورعلی زاده روانشناس خوب و با سابقه در اصفهان من یک مادر هستم و توی این یک ماهی که پسرم وارد کار بیت کوین شده خدا میدونه که اندازه دوسال هم ظاهری هم روحی پیر شدم از بس شب و روز دارم فکر میکنم و غصه میخورم و نگرانم و نمیتونم به روی خودم بیارم نگرانی داره از پا درم میاره شب و روز در حال ذکر و ختم و توسل هستم وگرنه نمیدونم الان چه حالی داشتم چیکار کنم ؟

همونطوری که تشخیص دادید ایشون همیشه در کاور شدید پدرش بوده و هرگز اجازه تجربه هیچ کاری رو بهش نداده الان یک دفعه وارد این کار شده و نگرانشم و حسابی بهم ریختم الان باید چه رفتاری داشته باشم؟ ممنونم که شما اینقدر فدا کار هستید و شکر بابت بندگان از خودگذشته ای که ان مع العسر یسرا میشن برای بقیه

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس برتر اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما مادر گرامی باید عرض کنم مشکل از همین جا شروع می شود شما این پوشش بی مورد را از روی فرزندتان برنداشتید ، اجازه دهید ایده هایش را عملی کند ، اجازه دهید شکست بخورد و دوباره شروع کند ( البته اگر اختلال روانی ندارد )

شما باید برای درمان اضطراب و استرس خود به روانشناس مراجعه کنید ، فشار زیاد بر او منجر به سیگاری شدن ، مشروب خواری و … می شود.حواستان باشد او دیگر یک مرد بالغ است باید تلاش کند ، شکست بخورد و دوباره دست به زانو بگیرد .

مطلب پیشنهادی:  راههای کنترل عصبانیت در مقابل کودکان

آزادی عمل به او بدهید ، اجازه دهید آزمون و خطا کند. اگر شاکیان به شما رجوع کردند بگویید ما هیچ مسئولیتی در قبال بدهی او نداریم و زمانیکه به او پول می دادید چرا از ما نپرسیدید پس از خودش بگیرید .

 

ممنون از پرسش شما

با پسر بلندپروازم چگونه رفتار کنیم؟

تالار گفتگوی روانشناسی مشاوره اصفهانی ها,

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین