رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟ شوهرم من و با دوست دخترهای قبلش مقایسه میکنه حتی در رابطه جنسی اسم آنها رو میاره

  • صفحه نخست
  • مسائل جنسی
  • رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟ شوهرم من و با دوست دخترهای قبلش مقایسه میکنه حتی در رابطه جنسی اسم آنها رو میاره

پرسش از استاد پورعلی زاده روانشناس خوب اصفهان

_ شوهرم من و با دوست دخترهای قبلش مقایسه میکنه حتی در رابطه جنسی اسم آنها رو میاره / شوهرم هنگام رابطه جنسی حرف از خانم های دیگه میزنه/ صحبت در مورد زنان دیگر هنگام رابطه_جنسی / حرف های عذاب آور همسرم حین رابطه جنسی

سوال شما عزیز سلام با مردی که دایما همسر خودش رو با دوست دخترهای قبلی مقایسه میکنه. از نظر ظاهری، آرایش، حتی توی رابطه هم اسم اونا رو میاره دایم تو ذهنش اونا رو مجسم میکنه در صورتی که دختر ها و خانم های نرمالی هم نبودن و همینطور ظاهر زیبایی هم نداشتند. فقط نوع آرایش و حرف زدن اونها از نوعی بوده که این آقا خوشش می اومده، حالا باید چکار کرد؟؟

 

لطفا پاسخ استاد پور علی زاده روانشناس در زمینه ی خیانت ، طلاق ، زوج درمانی را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود خانم محترم اولا شما احساسات تون را بهشون بگید چون بعضی آقایان عمق این فاجعه را نمی دانند و چون مرد هستند درک نمی کنند که چقدر شما اذیت می شوید و بسیار ناراحت کننده و غیر قابل اغماض است .

دوم اینکه این مسئله را با کسی مطرح نکنید .

با شوهرتون صحبت کنید که دیگر این کار را ادامه ندهد ، ممکن است شما در ابتدا برای اینکه همسرتون لذت ببرد سکوت کنید اما شما کوتاه آمده آید و او دامنه ی مسئله را بیشتر می کند و حرفها غلیظ تر می شود و شما بیشتر ناراحت می شوید .

مطلب پیشنهادی:  شوهرم در رابطه جنسی خیلی خجالتی و دوست داره در تاریکی باشه

 

از سوال شما متشکرم

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین