۵۶ سالمه و به شدت میل جنسی ام زیاده البته خودم از این بابت خوشحالم ولی همسرم ۵۰ ساله ام همراهی نمی کنند

  • صفحه نخست
  • مسائل جنسی
  • ۵۶ سالمه و به شدت میل جنسی ام زیاده البته خودم از این بابت خوشحالم ولی همسرم ۵۰ ساله ام همراهی نمی کنند

پرسش از استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس

_ ۵۶ سالمه و به شدت میل جنسی ام زیاده البته خودم از این بابت خوشحالم ولی همسرم ۵۰ ساله ام همراهی نمی کنند

سوال شما عزیز

سلام استاد پور علی زاده روانشناس با سابقه اصفهان بنده مرد متاهلی هستم ۵۶ سالمه دو پسر و یک دختر دارم و در چالوس زندگی میکنم. به شدت میل جنسی ام زیاده به طوری که تقریبا هر روز تمایل پیدا میکنم که البته از این بابت خودم خوشحالم. همسرم که ۵۰ سالشه از این قضیه ناراحته و میگه طبیعی نیستی و میگه یک باردر هفته برای ایشون کافیه و کیفیت رابطه ای هم که برقرار میکنم هم از نظر زمان و هم از نظر آماده سازی ذهنی و فیزیکی کاملا استاندارده که مورد تایید همسرم هم هست.

همسرم رو هم خیلی دوست دارم اون هم من و دوست داره به نظرتون باید چکار کنم؟ تحصیلات من دکترای زیست شناسی و همسرم ارشد حسابداری هستند

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس و زوج درمانگر را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید.

با سلام بر شما دوست عزیز طرح مشکلات رابطه ی جنسی در میانسالی بسیار مهم است . اصولأ مسئله ی جنسی تمام طول زندگی را در بر می گیرد .

رابطه ی جنسی رضایت بخش فقط مخصوص دوران جوانی نیست بلکه افراد میان سال هم می توانند یک رابطه جنسی سالم و رضایت بخشی در کنار هم داشته باشند .

سایت مشاوره با استاد پور علی زاده

در دهه ی میان سالی که ۴۰_۵۰ سالگی است میزان رضایت مندی زوجین از رابطه ی جنسی متفاوت می شود .

مطلب پیشنهادی:  عدم درک شرایط روحی، جسمی و موقعیت همسر برای رابطه جنسی

ما در این سنین دچار تغییرات هورمونی ، استرس ، خستگی بدن ، افزایش وزن و بوجود آمدن بیماریهای مختلف می شویم .

اما تحقیقات علمی نشان داده افراد در میان سالی به رابطه ی جنسی اهمیت می دهند و آنرا بخش مهمی از زندگی خود محسوب می کنند .

خانمهایی که در دوران جوانی توسط شوهر مورد توجه نبوده اند و حالا در دوران میان سالی از آنها رابطه ی جنسی زیاد خواسته می شود دچار بحران می شوند بخصوص اینکه در دوران نزدیک به یائسگی و یائسگی سطح هورمونی خانم دچار تغییر می شود ، میزان پروژسترون و استروژن در بدن بهم می ریزد ، دچار خشکی واژن می‌شوند و در رابطه دچار اذیت و عفونت می شوند .

برای داشتن رابطه خوب جنسی باید خانم شما به متخصص زنان مراجعه کنند ، با او مهربان‌تر باشید ، شرایط روحی و روانی بهتری برای او ایجاد کنید .

 

با سپاس فراوان از پرسش شما

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین