اختلاف قد در ازدواج / بررسی میزان اهمیت و تاثیر اختلاف قد در ازدواج وقتی آقا بلندتر باشند

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی ازدواج اصفهان

اختلاف قد در ازدواج / بررسی میزان اهمیت و تاثیر اختلاف قد در ازدواج وقتی آقا بلندتر باشند

سوال شما عزیز

سلام استاد عزیزم… سوال دوم اینکه برای ازدواج قد آقا و خانم چه قدر باید باشد؟ اگر آقا قدشون 180 باشه و خانم نهایتا 150باشه مشکلی در آینده زندگیشون پیش نمیاد؟ و از نظر رابطه جنسی مشکلی خاصی پیدا نمی کنند؟ چون تمام کیس هایی که برای خواستگاری بهم معرفی میشوند آقایون قد بلند هستند نمیدانم چکار کنم ؟ لطفا راهنمایی ام کنید

اختلاف قد در ازدواج چه تاثیری دارد؟

تاثیر اختلاف قد در ازدواج چقدر است؟

اختلاف قد در ازدواج؛ آیا اخلاق مهم‌تر از قد است؟

اختلاف قد در ازدواج

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس پیش از ازدواج در اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و ادب باید عرض کنم اختلاف قد در ازدواج در کل دنیا اهمیت دارد ، بطور کلی بیشتر زنان جهان تمایل دارند با مردان بلندتر از خود ازدواج کنند .

در یک تحقیق معتبر مشخص شده اغلب زنان به مردان بلند تر خود پاسخ مثبت می دهند و مردان ترجیح میدهند با زنان کوتاهتر از خود ازدواج کنند اما از نظر علمی علت آن مشخص نیست .عواملی مثل فرهنگ ، رسم و رسوم منطقه، و اینکه زنها احساس می کنند به مردهای بلندتر از خود می توانند تکیه کنند و حمایت شوند مؤثر می باشد. سلیقه ی آدمها مختلف است اما اختلاف قد در شکست یا موفقیت یک ازدواج نقشی ندارد .

مطلب پیشنهادی:  عشق و علاقه یکطرفه در سنین پایین/ دختر ۱۳ ساله ام از کلاس پنجم تا حالا عاشق آقا پسری شدم 

تیپ‌های اضطرابی ، وسواسی ، کمال گرا بیشتر به قد و زیبایی اهمیت می دهند .فرد کمال گرا به قد اهمیت می دهد که نشان دهد همسر من از همه بلندتر یا زیباتر است . اضطرابی ها حرف مردم خیلی برایشان مهم است و افراد وسواسی روی این موارد بیشتر حساسیت دارند .

شما بعنوان یک زن تصمیم بگیرید می خواهید با مردی که کوتاه تر است ازدواج کنید یا نه و برعکس .مردی که می خواهد با زن بلند تر از خود ازدواج کند باید ببیند طرف مقابل جذابیت های لازم و کافی برای او دارد یا خیر و این را باید مشاور چک کند .

اینکه اطرافیان در مورد انتخاب یک نفر اظهار نظر کنند و مثلأ بگویند تو از او سرتری ، این آدمه تو انتخاب کردی ؟! این صحبت‌ها نهایت بی ادبی و حسادت است .اگر کوتاهی یا بلندی قد همسر براتون خیلی مهمه روی آن صحه بگذارید و اگر نیست که هیچ .

لطفأ شرایط ازدواج خود را بسنجید و به صرف این مسیله یک ازدواج را بهم نزنید چون پیدا کردن کیس مناسب برای ازدواج واقعأ معجزه می خواهد ، در جواب منفی دادن عجله نکنید و با روانشناس متبحر مشاوره کنید .

 

متشکرم

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین