خواستگارم تالاسمی مینور دارد آیا با او ازدواج کنم؟

پرسش از استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس اصفهان

خواستگارم تالاسمی مینور دارد آیا با او ازدواج کنم؟ / ما هر دو تالاسمی مینور داریم، آیا با هم ازدواج کنیم؟ / با تالاسمی مینور ازدواج کنم؟ / مشکلات ازدواج با شخصی که بیماری تالاسمی ماژور و یا مینور دارد و اینکه آیا وقتی بچه دار شوند این بیماری به کودکشان هم منتقل می‌شود؟

با سلام و درود ازدواج با فرد دارای تالاسمی مینور با فرد سالم یا مثل خودش تالاسمی مینور و فرد سالم با فرد ماژور و دو فرد ماژور یا مینور با هم ریسک بالایی دارد .

در ازدواج فرد تالاسمی مینور با فرد سالم ۵۰ درصد فرزند مبتلا می شود و ازدواج فرد مینور با مینور ۲۵ درصد امکان دارد یک فرزند سالم باشد و فرد ماژور با سالم ۱۰۰ درصد بچه تالاسمی مینور می گیرد و ازدواج دو فرد ماژور ۱۰۰ درصد بچه ها ماژور می شوند .

این بیماری کم خونی ارثی است ، کسانی که قصد ازدواج با این افراد را دارند باید بدانند این شخص نیاز به حمایت های ویژه ی احساسی ، عاطفی , هیجانی و رفتاری دارد .

اگر می توانید تأمین کنید ازدواج کنید ، شرایط ورزش و غذایی آنها خاص است و فرزند شما هم به احتمال زیاد دچار این بیماری خواهد شد حالا تصمیم با شماست .

گاهی افراد بخاطر علاقه ی شدید ازدواج می کنند و حاضرند فرزندی نداشته باشند ، گاهی هم توکل به خدا باردار می شوند ، تصمیم به این ازدواج با شماست .

 

شاد و سلامت باشید

خواستگارم تالاسمی مینور دارد آیا با او ازدواج کنم؟

مطلب پیشنهادی:  چگونه یک پسر را جذب خود کنیم | 12 ترفند ساده اما بسیار موثر برای عاشق کردن پسر مورد علاقه
دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین