راز درمان تمام دردهای انسان کشف شد 

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی خانواده

_ راز درمان تمام دردهای انسان کشف شد

سوال شما عزیز

سلام وشب بخیر سلام استاد پورعلی زاده روانشناس مشاوره مذهبی نوجوان در اصفهان مشاوره جوان در اصفهان ببخشید من روحیات دخترم که 7 ساله هستش تغییر نکرده و همچنان گریه میکنه سر هر کاری و چون طاقت نمیارم نمیدونم باید کجا اخم کنم و کجا تنبیه کنم و چیکار کنم؟ لطف بفرمایین من و در این زمینه راهنمایی کنین در برخورد با دخترام

و دوم اینکه خیلی می‌ترسه از اینکه تنها باشه و اصلا اصلا اعتماد به نفس نداره و من نمیخام با این مشکل بزرگ بشه

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود

راه درمان همه ی دردهای بشر همدلی است .اگر فرزند شما پرخاشگری دارد و نافرمانی می کند اگر با همسر خود رابطه ی خوبی ندارید .اگر با همکار ، خانواده ، مردم مشکل دارید بخاطر آنست که همدلی نمی کنید !! اگر می خواهید وسواس و اضطراب فرزندتون بر طرف شود با او همدلی کنید .

یکی از مراجعین تعریف می کرد فرزندم شب گریه می کرد و می گفت نمی خواهم فردا برم مدرسه گفتم اشکال نداره نرو مدرسه ، بیا بریم توی بغل من بخواب ، فردا صبح با پریشانی و گریه بیدار شد و گفت نمی خوام برم مدرسه گفتم نرو مدرسه اشکال نداره مهم اینست که حال دل تو خوب باشد !!

چند روز مدرسه نرفت بعد چند روز خودش بدون هیچ صحبتی رفت مدرسه !! بچه ی ۳_۷ ساله ی شما می ترسد ، اعتماد به نفس ندارد ببینید در خانه تان چه خبر است ؟ رابطه ی شما با فرزندتون چطوره ؟ اگر او را کتک می زنید این رابطه را خراب کردید و زخمهای دل او هیچ وقت خوب نمی شود . همه‌ی دردهای روانی بشر درمان می شود اگر به عزیزانتون محبت کنید و حال دلشون خوب می شود .

مطلب پیشنهادی:  شوهر دوستم بهم پیام داد/ شوهر دوست صمیمی ام به من زنگ زد و درخواست دوستی داد

 

شاد و سلامت باشید

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین