شرط بدست آوردن شناخت کامل برای ازدواج

شرط بدست آوردن شناخت کامل برای ازدواج دیدار است دیدار است دیدار /

عقد با پسرعمو / ازدواج با پسرعمو

سلام استاد پور علی زاده مشاور خانواده اصفهان وقتتون بخیر. استاد من دختری ۲۰ساله هستم که ۷ماهه عقد کردم ، همسرم هم ۲۱سالشونه و پسر عمویم هست ؛ از طرف دانشگاه اسممون برای مشهد مقدس در آمده و مدتش تقریبا یک هفته است؛ به نظرتون اینطور سفر ها در دوران عقد بدون خانواده خوبه یا نه ؟ میزان رابطه و… چقدر باشه و…؟!

من خودم به اینجور چیز ها خیلی فکر می کنم و… و اون موقعی که خودم و آروم می کنم ، پدرم دائما بهم فشار میاره که خیلی پیش همید و از هم زده میشید و دیگه چیزی نگذاشتید برای عروسی و… و مدام از این طور حرف ها میزنند ؛ من چطور رفتار کنم و..؟ چیکار کنم؟

سلام بر شما دختر گلم بله ، سفر در دوران عقد بسیار عالیه

اینکه صرفأ به خاطر خویشاوندی بگویید شناخت دارید کاملأ اشتباه است ، قانونی وجود دارد که رفتار ما با اقوام ، دوست ، همکلاسی و همسایه و… با رفتارمون با همسر بسیار می تواند متفاوت باشد .

وقتی می خواهید با فامیل ازدواج کنید عینک فامیلی را بردارید و عینک ازدواجی بر چشم بزنید ، عینک همکلاسی را بردارید و عینک ازدواجی بزنید .

اگر منظور از رابطه ، رابطه ی جنسی هست ، بله باید رابطه سکسی بین زن و شوهر باشد اما در حد سطحی و دخول نباشد چون بکارت تنها پله ی فرار برای فرار از یک ازدواج اشتباه برای یک دختر است .

مطلب پیشنهادی:  ازدواج با ۱۲ سال فاصله سنی / ازدواج دختر ۱۸ ساله با ۱۲ سال فاصله سنی

این حرف که دیدارها را محدود کنید بسیار اشتباه است ، قبل از عقد هفته ای سه مرتبه و هر بار ۳-۴ ساعت باید زوجین دیدار داشته باشند و بعد از عقد هم همین طور .

اگر بنا است زده شوید پس زیر یک سقف که می روید چه می شود !؟

عقد مرحله ی آزمایش ازدواج است اگر در دوران عقد به مشکل برخورد کردید وارد عروسی نشوید ، هر چه دیدارها بیشتر باشد شناخت و استحکام زندگی بیشتر می شود .

با آرزوی خوشبختی برای شما 💐

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین