شوهرم با خانم متاهلی در رابطه است، به من میگه برو طلاق بگیر، چکار کنم با این مرد ادامه بدم یا جدا شم ؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس خیانت در اصفهان

ادامه زندگی با همسری هیچ حسی بهم نداره، بود و نبودم براش مهم نیست/ شوهرم سابقه طلاق داره و الان با خانم متاهلی در رابطه است، با هم در مغازه ای شریک شدند و به من میگه برو طلاق بگیر، چکار کنم با این مرد ادامه بدم یا جدا شم ؟

سوال شما عزیز

با سلام وعرض ادب خدمت استاد پورعلیزاده، تصمیم گیری برای ادامه زندگی با همسری هیچ حسی بهم نداره بخاطر یک سری مشکلاتی ک داشتیم بود و نبودم براش مهم نیست نه تماسی نه پیامی در طول روز ، شبها هم ک کلا خستگی شو میاره و نه حرفی میزنه و نه اجازه میده باهاش حرف بزنم. بارها و بارها بخاطر اشتباهات رفتاری ازش عذرخواهی کردم. اما اصلا توجه نمیکنه. هیچ یک از نیازهای عاطفی و جنسی مرا هم برآورده نمیکنه. شما بفرمایید من چکار کنم با این مرد ادامه بدم یا جدا شم؟ با کوچیکترین مسیله فقط بهم میگه برو نمیخامت و برو درخواست طلاق بده. تو رو خدا کمکم کنید تو دو راهی ماندم بین این زندگی ک حفظش کنم یاتمومش؟؟؟

خانمی هستم 41 ساله ک شش ساله ازدواج کردم اما عمر خوشی زندگیم فقط سه سال بود. از سه سال پیش ما به مشکل خوردیم. و هنوز هم ادامه داره همسرم از زندگی قبلیش جدا شده و یک فرزند پسر هفت ساله دارند. من مجرد بودم بخاطر فرزند داشتن ایشان پدرم مخالف بودند میگفتند مناسب شرایط من نیستن . اما از اونجا ک من در محیط کار از طریق تلفن اشنا شدم و در یک شهر و ایشان در شهر دیگه . بهر حال در پی یک سری اتفاقات بلاخره ازدواج کردیم . فکرم این بود کسی ک یک بار شکست خورده قدر زندگی رو بیشتر میدونه و همسرش و مقصر میدونستم .چ از مشکلات زندگی شون بهم گفته بود . در زمان ک با هم کار میکردیم . اما بعد از سه سال زندگی ‌همسرم در محیط کارش با یک خانم همکار شد و بهونه اینک من تنهام و در این شهر غریبم باهاش ارتباط بگیرم. این خانم دارای دو فرزند پسر و شوهر بود (هست)* کم کم ارتباط خانوادگی شکل گرفت اما بعد از چند ماه متوجه پیام های همسرم و ابراز علاقه شوهرم شدم ک وقتی اعتراض کردم ازم عذرخواهی کرد. من دیگ حساس و شکاک شدم و هرکاری میکرد سریع واکنش نشان میدادم . تا اینکه بعد از یکسال با هم مغازه زدند. بعد از مدتی کمی از مغازه زدن دوباره متوجه پیام های صمیمی تری شدم ک این سری حالم بدتر شد و به خواهر همسرم گفتم ک این مشکل را حل کنند. اما حل ک نشد بدتر هم شد بعد از اون موقع دیگه همسرم باهام قطع رابطه کرده و میگه من آبروش و بردم و تا الان مثل هم اتاقی زندگی میکنیم و همیشه میگه بخاطر حرف مردمه ک باهام زندگی میکنه . و بارها جلوی خانواده اش و حتی همین خانمه گفته ک من و نمیخاد ولی من اعتقاد دارم نباید سریع به جدایی فکر کرد و جدا شد و تمام تلاش میکنم . درسته از عید پارسال تا عید امسال کار هر روزم تا شب شده بود گریه و شب ها موقع اومدنش ساکت میشدم و توی خودم میرفتم اما امسال دیگه گریه کردن گذاشتم کنار همسرم مدام درحال حرص دادن من و پیام دادن تا دیر وقت هستش. یا گوشی بازی. اصلا باهام حرف نمیرنه. اگ بخواهم باهاش حرف بزنم میگه خوابم میاد یا حوصله ندارم بشنوم. نیازهای عاطفی و جنسی هم برطرف نمیشه. اینم بگم اون خانم از شوهرش امسال جدا شده چ شوهرش هم پارسال مخالف کار کردن خانمش با شوهرم شد اما خوب دیگه نشد از کار جدا . گر چه پارسال شوهرم وقتی من و برد خونه پدرم گفت من و نمیخاد این بحث و دعوا شوهر خانم با خانم هم پیش اومد چ شوهرش هم متوجه حساسیت منم شده بود و شوهر خانم هم نسبت به همسرش و همسر من هم حساس شده بود…

مطلب پیشنهادی:  عاشق رییس خودم شدم ، مشکل وابستگی و راه درمان آن

دو ماه پیش جلسه زوج درمانی شرکت کردم اما تاثیری جز ارامش خودم نشده. گر چه بگم پولش و قرض کردم چ همسرم اهل پول دادن به این کارها نیست یعنی کلا بهم پول در حد ضرورت میده… قبل از ورود این زن به زندگیم فقط فقط مشکلم این بود ک شوهرم بچه نمیخواست. به نظر شما با این شخص ک بود و نبود من براش فرقی نداره بازم صبر کنم یانه؟؟؟؟

خواهش میکنم کمکم کنید خانواده م میگن مردت دیگه مرد زندگی ات نمیشه. شوهرم میگه این خانم مثل خواهرم هست اما اون رفتارها و پیام و رفتارهای ک منو اذیت میکنه روانجام میده با اینک گفتم اذیت میشم اما بازم انجام میده. شما بعنوان یک متخصص بهم کمک کنید ک چه راهی درست انجام بدم تصمیم درستی برای زندگیم بگیرم.

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده مشاور خیانت و زوج درمانی را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما اینکه آقایی به خانمش می گوید برو طلاق بگیر از سه جهت قابل بررسی است :

_ حربه و تهدیدی از طرف آقاست برای ساکت کردن خانم

_ آقا فکرهایی برای طلاق کرده و مطمین است شما اقدام به طلاق نمی کنید و اگر هم اقدام کنید به جایی نمی رسید

_ شما انسان بی پناهی هستید و هیچ کس نیست که به حرف شما گوش دهد و خانواده ی شما ، شما را به زندگی برمی گردانند

_ جهت دیگر اینکه از شما واقعأ بیزار است و بخاطر دوری از درگیری‌های طلاق شما را تشویق به اقدام به طلاق می کند

مطلب پیشنهادی:  ۶ راه برای اینکه عشق قدیمی را فراموش کنید/ خانمی 40 ساله از 20 سالگی عاشق پسری بودم

باید عرض کنم امید زیادی به این زندگی نیست ، اگر اشتباهاتی داشتید آنها را بر طرف کنید اما عجله برای طلاق هم نکنید ، شرایطتون را بسنجید و به مسیله واقع بینانه نگاه کنید اگرشخص عاقل و قابل اعتمادی در فامیل دارید به شوهرتون معرفی کنید و بگویید بین شما میانجیگری کند یا با مشاور بعنوان فرد بی طرف صحبت کنید .

اگر بین صحبت‌ها متوجه شدید قصد ادامه ی زندگی با شما را ندارد تمهیدات لازم برای جدایی را بیندیشید اما اگر مطالباتی داشتند و شما قبول دارید اشتباهاتی داشته آید سعی کنید برطرف کنید اگر هنوز به رابطه شوهرتان با آن خانم شک دارید باید همسرتون شرایط امن و اعتماد شما را جلب کنند و توضیح دهد که شما اشتباه تصور کردید .

اگر مدارکی دال بر رابطه ی آن دو دارید باید این علاقه و رابطه قطع شود تا بتوانید زندگی را به خوشی ادامه دهید و اگر قرار است آن خانم همسر دوم شود یا شما بپذیرید یا جدا شوید .شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین گرامی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

 

سپاسگزارم

رابطه با زن شوهر دار,

رابطه با زن شوهردار,

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین