عشق متاهلی/ خانم متاهلم و عاشق مرد متاهل شدم / یک دل نه صد دل عاشقش شدم اول ایشون پیشنهاد دادند

پرسش از استاد پورعلیزاده مشاوره در زمینه خیانت

عشق متاهلی/ خانم متاهلم و عاشق مرد متاهل شدم / خانمی ۴۰ ساله متاهل، سال پیش با پیشنهاد از طرف یک آقای متاهل ، یک دل نه صد دل عاشقش شدم خیلی دوستش دارم و براش همه کاری میکنم. 

سوال شما عزیز

سلام و شب خوش خانمی ۴۰ ساله متاهل، دارای دو فرزند و زندگی بسیار عالی ای دارم. متاسفانه سال پیش با یک پیشنهاد از طرف یک آقای متاهل ، یک دل نه صد دل عاشقش شدم. خیلی دوستش دارم و براش همه کاری میکنم.

اما از یک طرف عذاب وجدان بخاطر اینکه واقعا شوهرم عاشقم هست و کاملا دوستم داره و من هم دوستش دارم و از یکطرف عذاب وجدان بخاطر احساس گناه داره دیوانا ام میکنه و این عشق کاملا زندگیم رو وارد بحران کرده. سر دردهای هر روزه و حس سخت و سنگین گناه واقعا من رو بیچاره کرده. لطفا کمکم کنید

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس خیانت در اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود زمانی که یک مرد متأهل عاشق یک خانم متأهل می شود و این مطلب را با بی شرمی عنوان می کند و در خانم هم این حس ایجاد می شود شرایط بسیار دشواری ایجاد می کند رابطه ی عشقی مردان مانند زنها نیست ، مردان ممکن است با خانمهایی ارتباط برقرار کنند اما همسرشان بانوی اول قلب آنهاست و او را رها نمی کنند مگر اینکه اختلاف اساسی داشته باشند و مرد بخواهد زندگیش را پایان دهد .

مطلب پیشنهادی:  شاه کلید محبوبیت انسان چیست؟ _ دو خواهر شوهر رفتار خوبی با من ندارند

شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بر اساس میل و هوس خود عمل کنید و زندگی خود را بر فنا دهید یا تصمیم جدی بر ترک این ارتباط دارید ؟! ترک این ارتباط نیاز به قدرت و اراده ی قوی دارد و باید با کمک مشاور در مقابل این حس مقاومت کنید . شما فرمودید رابطه تون با همسرتون عالیه اما به نظر بنده رابطه ی شما عاشقانه و محکم نبوده که درگیر این رابطه با شخص دیگر شدید .

اینکه مرد متأهلی پیشنهاد ارتباط با خانم متأهلی را می دهد آدم پست و شیاد حرفه ای است ، ایشان باید احساس خود را کنترل می کردند و متوجه بودند که شما دارای شوهر و بچه و زندگی هستید و این ابراز علاقه زندگی شما را به چالش و نابودی می کشد .

عشق متأهلی عشق ممنوعه است .

صرف علاقه و دوست داشتن کسی بد نیست اما نباید طرف مقابل را درگیر کند باید خلأ عاطفی خود را درمان کند شما درگیر بیرون و ظاهر یک شخص شده آید اما واقعیت و باطن همسرتون را می شناسید ولی باطن و واقعیت این شخص را نمی دانید اگر ایشان قادر بود کسی را خوشبخت کند همسر خود را خوشبخت می کرد .

پس باطن زندگی خود را با ظاهر ادمی که تازه بطرف شما آمده مقایسه نکنید برای رهایی از این توهم عشق به روانکاو متبحر مراجعه کنید و این آتش را مهار و کنترل و زندگی خود حفظ کنید .

 

با آرزوی بهترینها برای شما

 

 

 

عاشق مرد متاهل شدم چکار کنم؟

مطلب پیشنهادی:  موقع تولدم پرستار ناخواسته من و با شیرخوار دیگری جابجا کرد

متاهلم و عاشق مرد متاهل شدم

عشق متاهلین عشق متاهلی

 

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین