فکرم درگیره خواستگار قبلیه / وسط مهر برون جلسه بهم خورد، باز برام خواستگار اومده

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس قبل از ازدواج

فکرم درگیره خواستگار قبلیه / وسط مهر برون جلسه بهم خورد، باز برام خواستگار اومده ولی فکرم درگیره خواستگار قبلیه

سوال شما عزیز

سلام وقتتون بخیر آقا من 21 سال و شاغل هستم، شما در جریان خواستگاری بنده بودین ( خواستگارم هیچ پیامی جز هماهنگی جلسات با بنده نداشته و این یکم برام غیر طبیعی هست که هیچ ابراز احساساتی یا هیچ صحبتی نداشتن، خیلیم موافق ازدواج با بنده هستن ولی در رفتار خیلی سرد هستند _ به نظرتون درسته ازدواج من و ایشون در صورتی که مشاور تایید کرده ۷۰ درصد و خانواده ها موافق هستن

بله دکتر ایشون یکم تغییر کرده و بهتر شده شوخ طبع و احساسی شده و الان تست مزاج شناسی گرفتیم جواب اینه ایشون سرد در رابطه هستن، ولی خودشون میگن نه اصلا درست نیست ، من در رابطه گرم هستم و میل زیاد دارم )

دیشب من خواستگاری داشتم با آقا دیگه قرار بود کاغذ نویسی بشه، یهو فامیل های بنده گفتند نه حالا بیشتر آشنا شیم بلکه دوران آشنایی ما 3 و نیم ماهی بود و جواب من و خانواده ام مثبت بود یهو آقا پسر گفتن نه ما چادر و حلقه آوردیم و تکلیفمون روشنه دیگه آشنایی یعنی چی

یهو مادرشون جیغ و داد که نههه یا الان جواب میدین یا دیگه هیچی شما ما رو خیلی اذیت کردین مسخره که نیستیم حالا خواهرشون هی میگفتن ساکت باش مامان

فامیلای ما اونجوری جر و بحث اونجا از اون ور بعد دیگه گفتن یا جواب میدین یا دیگه پامون و نمیزاریم من خیلی غصه خوردم و وسایلو دادیم و اونا رفتن خیلی حالم بده، با خودم میگم آره فامیل من داییم دخالت بی جا کرد و گر نه به خوشی تموم میشد.

مطلب پیشنهادی:  بروز اختلافات در دوران عقد

باز با خودم میگه اگر پسره آنقدر که ادعاش بود که به مد علاقه داره یا من مظلوم و درون‌گرا چرا اصلا اونجا حرف زد و کل کل کرد با دایی از یک جهتم میگم مادرش خیلی پرخاشگر بود هر کی بود با مهربونی حرف می‌زد از جهت دیگه میگم بی احترامی کردیم دیگه فکر کردند مسخره ی ما هستن. خلاصه که باز برام خواستگار اومده حالم بده فکرم درگیره وابستگی پیش نیومده ولی اعصابم خورده، چیکار کنم دکتر؟

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده مشاور قبل ازدواج اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و احترام باید عرض کنم یک اخلاق برای اینکه درست شود باید خون دلها خورد ، تغییر رفتار زمان بر است ، یک اضطراب را ما روانشناسان ۳ سال طول می کشد تا درمان کنیم ، آنوقت چطور می شود با قول دادن کسی عصبانیتش را کنار بگذارد !!

بنده به هیچ عنوان به تغییر اعتقادی ندارم اگر طرف مقابل شما از لحاظ جنسی و احساسی سرد باشند و شما گرم باشید این ازدواج منجر به شکست می شود و اینکه دایی شما مراسم بله برون را بهم زدنند کار درستی بوده و عاقلانه عمل کردند و شما را نجات دادند اینکه مادر پسر بسیار عصبانی شدند و دخترشون مانع شدند این خانواده عصبی و مشکل دار هستند .

فاصله ی سنی ۱۰ سال هم زیاد می باشد و مشکل بعدی این ازدواج است شما در سن ۶۰ سالگی باید مرتب مریض داری کنید و یک مرد بی حوصله و و بیمار را تحمل کنید .

مطلب پیشنهادی:  حدود ۲ ساله عقد هستیم، شوهرم هیچوقت حتی تعارف نمیزنه که بیا خونمون

در مورد خواستگار بعدی شناخت کامل پیدا کنید ، عجله نکنید و عاقلانه برخورد کنید نه احساسی تا در ازدواج آسیب نبیند.شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین گرامی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

خوشبخت و سعادتمند باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین