بررسی مسایل جنسی در مشاوره قبل ازدواج چگونه است ؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی نوجوان جوان در شهر  اصفهان

بررسی مسایل جنسی در مشاوره قبل ازدواج چگونه است؟

سوال شما عزیز

سلام استاد پورعلیزاده روانشناس قبل ازدواج در اصفهان وقت بخیر. ممنون از کانال بسیار خوبتون. بسیار سپاسگزارم که در مورد مسایل جنسی خیلی خوب پاسخگو هستید. در یکی از سوال ها که در مورد پرسش از خواستگار در مورد مسایل جنسی بود فرمودید که دو هفته آخر آشنایی و قبل عقد حتما باید این سوال های جنسی از خواستگار پرسیده بشه.

سوال من این است که مگر مشاوره قبل ازدواج در مورد مسایل جنسی پرسش و پاسخی ندارد؟ آیا مشاور قبل ازدواج میتواند بیماریهای جنسی هر دو طرف را تشخیص بدهد یا خیر؟ یا بررسی کند که این دو نفر از نظر جنسی با هم سازگار هستند یا نه؟

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس قبل از ازدواج و زوج درمانی را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود بله عده ای از مشاورین محترم در حین مشاوره مسایل جنسی را هم مطرح می کنند چون آمار بالایی از طلاق ها به دلیل همین مشکلات جنسی ایجاد شده است ولی با توجه به حساسیت هایی که جامعه ایرانی نسبت به مسایل جنسی دارد روانشناسان معمولا از کنار این مساله میگذرند و زیاد مطلب را باز نمیکنند .

بنده هم حتما تأکید دارم روی این مسئله صحبت شود ، سوالهایی از زوجین می کنم و سوالهایی هم در اختیارشان قرار می دهم که از آنها می خواهم در خلوت خودشان به آنها پاسخ دهند و بعد در جلسه ی بعد از پاسخ گویی ایشان به مطالب مورد نظر در باب مسایل جنسیشان پی خواهیم برد .

مطلب پیشنهادی:  آیا از باکره بودن دختر خانم سؤال کنیم؟

 

موفق و شاد باشید

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین