شوهرم هر شب به هر بهانه ای دیر می آید

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس ایرانیان خارج از کشور

شوهرم هر شب به هر بهانه ای دیر می آید

سوال شما عزیز

سلام و عرض ادب خدمت استاد پور علی زاده عزیز بهترین مشاور مذهبی خانواده در اصفهان, ممنون از پرسش و پاسختون، مساله دیگه اینه که الان رابطه من و شوهرم به سردی گراییده. شب ها دیر منزل می اید و انگار دیگه من و نمی بینه با من حرف نمیزنه البته شوهرم تا حالا چند بار ورشکست شده و وضعیت مالی بدی پیدا کردیم خواهش میکنم یک راه حلی برای مشکل و ناراحتی من بگید .

 

پاسخ استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس خانواده و همسرداری و قبل از ازدواج

با سلام بر شما احساس می کنم شما خیلی غر به جان همسرتون می زنید .غر زدن و ناله کردن مداوم سم برای زندگی زوجین است و مرد را دیوانه می کند. وقتی همه ی حرفهای شما گله و شکایت باشد مرد را به این اندیشه وا می دارد که شبها دیرتر به منزل بیاید تا شما خواب باشید و دیگر کسی روی اعصابش راه نرود .

وقتی مرد وارد خانه می شود نیاز به آرامش دارد و صحبتی با او دارید صبر کنید آرام بگیرد او در بدو ورود آمادگی برای شنیدن گله ها ، شکایتها ، اتفاقات بد … ندارد .

البته ورشکستگی‌ها ی ایشان هم در نحوه ی برخورد ایشان بی تأثیر نیست ، ممکن است باعث افسردگی ایشان شده ، بهتر است با یک روان پزشک مشورت کنید .

شما ایراد گرفتن و نق زدن را کنار بگذارید و در عوض با سخنان دلنشین و خوش زبانی از ایشان دلجویی کنید تا ببینیم مشکل حل می شود .

مطلب پیشنهادی:  مشکلات اشتغال زنان خانه دار / چرا شوهرم قدر دان شغل و درآمدم نیست

 

سپاسگزارم

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین