ابراز عشق در مقابل کودک / شوهرم در مقابل دخترم ابراز عشق میکند

ابراز عشق در مقابل کودک / شوهرم در مقابل دخترم ابراز عشق میکند

.اقای دکتر خانمی 30 ساله هستم دختری 9ساله دارم ودارای مدرک ….. هستم درحال حاضر خانه دارهستم سوالی داشتم اقای دکتر شوهرم ازسرکارکه میادش خونه جلوی دخترم من رامی بوسد بغل میکندنوازش میکند یادر اشپزخانه هستم قربون صدقه ی من می رود من بهش میگم جلوی دخترم این کارها رانکن دختراست ذهنش مشغول می شودشوهرم میگه من قربون صدقه ی دخترم هم میرم اونم بغل میکنم ولی من وقتی طرفم میاد دعواش میکنم میگم چرا اینقدر سمت من میای ومن را بغل میکنی من دوست ندارم ازطرفی هم میگم نکنه با این کارمن ازمن فاصله بگیره وناراحت بشه من به فکر دخترم هستم میترسم بلوغ زود رس پیدا کنه یا ذهنش درگیر بشه به شوهرم هم دلیلش راگفتم ولی حرف من را می پذیرد اما دوباره از سرکار که میاد تکرار میکنه شوهرم خیلی احساسی وعاطفی است ودوست دارد من هم او را بغل کنم وبوس کنم جلوی دخترم الان مانده ام کار من اشتباه است یاشوهرم ؛ درضمن شوهرم ازلحاظ جنسی فردی خوب است من ازترس اینکه دخترم بیدارشود میترسم چون مستاجرهستیم و اجاره ها بالا رفته خونه ی یه خواب گرفتیم وزیاد تمایل نشان نمی دهم من عاشق شوهرم هستم ودوستش دارم ولی نمیدانم چه کاری انجام دهم که هم به دخترم لطمه ای واردنشود هم شوهرم را راضی نگه دارم؛ دخترم خیلی باهوش است خیلی وقتها صبح زود که شوهرم میره با اینکه تو رختخواب است شوهرم خداحافظی میکند قشنگ میگه بابایی خداحافظ حتی صبح ها هم نمیتونم خوب باشوهرم صحبت کنم میترسم چیزی یاحرفی از روی شوخی به شوهرم بزنم بیدارباشه بیشتروقتها حرفام را با گوشی وپیام به شوهرم میگه ؛ ممنون میشم که مرا راهنمایی کنید وسپاس گذارم که وقت گرانبهایتان را دراختیارماقرارمی هید خداحفظتان کند

مطلب پیشنهادی:  دختر ۱۷ ساله ام علاقمند یکی از پسرهای فامیل شده و قول ازدواج گرفته

با سلام بر شما خانم محترم خانم عزیز مطمئنا ۸۰ درصد از خانمهایی که مشکل شما رو می خوانند آرزو می کنند شوهری به با احساسی شوهر شما داشتند .

در حال حاضر که منزل شما یک خواب دارد باید شما این اتاق رو به فرزندتون بدید و شبها درب اتاقش را قفل کنید ، شما زن و شوهر حتما باید شبها کنار هم بخوابید و اینکه باید خواهر و برادرها و اطرافیان هوای زوج‌های که مشکل کمبود اتاق خواب دارند را حل کنند و حتی نذر کنند هفته ای یکبار بچه های آنها را نگهداری کنند ، به پارک ببرند تا آنها بتوانند تنها باشند .

مسائل جنسی خیلی مهم است و باید سعی کنید حال زن و شوهر را خوب کنید .

خیلی از مشکلات زن و شوهرها بر سر همین مسایل زناشویی است . من خیلی خوشحالم رابطه ی شما خیلی عاشقانه است و دادن پیامک‌های عاشقانه و جنسی بین همسران بسیار خوبه و هیچ حیایی نباید بین زن و شوهر باشه اما بوسیدن زن و شوهر جلو بچه ها از چه نوعی باید باشد ؟ آیا از روی عشقه ، آیا با نگاه جنسی است ؟ از روی تشکر و احترامه و بچه ها تفاوت نوع بوسیدن را می فهمند .

رفتاری که باعث تحریک جنسی بچه هاتون می شود آسیب زا است . نباید با آینده ی بچه تون بازی کنید ، او هنوز درک درستی از رابطه جنسی ندارد و شاید هم رسیده به این درک و تحریک کننده است .

او در آینده فیلمهای پورن خواهد دید ، یا با پسرها دوست می شود .

مطلب پیشنهادی:  چگونگی تشخیص توان جنسی در قبل ازدواج

همسر شما باید تلاش کنند خانه ی دو خوابه ای تهیه کنند تا در رابطه ی عاشقانه ی خود راحتتر باشید . و بدون تنش و ترس با هم رابطه داشته باشید .روانشناس خوب اصفهان

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین