شوهرم فقط من و برای رابطه جنسی میخواد

پرسش از استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس اصفهان

شوهرم فقط من و برای رابطه جنسی میخواد

سوال شما عزیز

اقای دکتر معذرت میخوام این و میگم شوهرم موقع س ک س فقط حرف من و میفهمه اون موقع هم کارش بهم گیره منم از این کار خوشم نمیادحوصله ندارم با خودم میگم مگه من فقط توی این کار فقط به درد میخورم برای همین هم از رابطه بدم میاد

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده زوج درمان اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما سرکار خانم خانم محترم اینکه همسرتون هنگام نیاز جنسی طرف شما می آیند و مهربان میشوند یک لطف الهی است و شما کفران نعمت می کنید !! بسیاری از خانمها در حسرت این اتفاق در زندگیشان هستند و این رفتار را از شوهر خود نمی بینند .

جایی که ما زندگی می کنیم دنیاست و بعید است یک نفر کسی را صرفأ برای وجود خودش بخواهد ، دنیا محل داد و ستد است شما خدماتی به شوهرتان می دهید و او هم در مقابل به شما خدمات و امتیازاتی می دهد .

شوهر شما مرد سالم و وفاداری است .

نیاز جنسی مرد و زن برابر نیست ، این نیاز در اغلب مردها در الویت است اما در اغلب خانمها الویت اول نیست. وقتی مرد برای رفع نیاز جنسی بطرف شما می آید و شما می گویید دوباره مهربان شدی؟؟! این یک امر طبیعی است و قاعده ی جهان است. وقتی میوه ی منزل تمام می شود ما به سراغ میوه فروش می رویم ، وقتی همسرتان بطرف شما می آید تا نیازش را برطرف کند در واقع اعلام می کند من تو را پسندیدم و انتخاب کردم و تمایل به رابطه ی جنسی با شما دارم .

مطلب پیشنهادی:  آیا دیدن فیلم ها و کلیپ های پورن و س ک س خیانت محسوب میشود؟

شوهرم فقط من و برای رابطه جنسی میخواد

اصل اساسی دوست داشتن همسر شماست و در مقابل خدمات او شما هم باید خدمات بدهید .اینکه حوصله ندارید باید به متخصص زنان مراجعه کنید و یا افسردگی خود را توسط روان پزشک چک کنید .افسردگی نیاز جنسی را حتی به صفر می رساند .این رفتار شما باعث دلسردی همسرتون و خدای ناکرده منجر به خیانت همسر میشود .

زندگی زن و شوهری که در آن س ک س نباشد زندگی مرده است و در تمام ادیان الهی وقتی صیغه ی عقد جاری می شود در واقع اجازه ی داشتن رابطه ی جنسی به زوجین داده میشود .

شوهرم فقط من و برای رابطه جنسی میخواد

نداشتن رابطه ی جنسی مشکلات زیادی را در زندگی ایجاد می کند و خانمها یا آقایانی که ضعف قوای جنسی دارند و نمی توانند نیازهای همسر خود را تأمین کنند نارضایتی و مشکلات زیادی را به بار می آورد حتی منجر به طلاق می شود .

باید از لحاظ گرمی و سردی در رابطه زن و شوهر شبیه هم باشند پس اگر مشکلی دارید قبل از ازدواج صادقانه به طرف مقابل اعلام کنید. در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین عزیز حتی در روزهای تعطیل رسمی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

مطلب پیشنهادی:  دلایل و درمان خودارضایی کردن مردان متاهل

خوشبخت و شاد کام باشید

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین