اصرار و پافشاری برای ازدواج _ ۲ سال با دعوا و قهر رابطه رو‌ نگه داشتم حالا بهم‌ میگه نمیخوامت

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس قبل از ازدواج و زوج درمانی

_ ۲ سال با دعوا و قهر رابطه رو‌ نگه داشتم حالا بهم‌ میگه نمیخوامت

سوال شما عزیز

سلام استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی ازدواج و خانواده در اصفهان وقتتون بخیر من ۱۵ساله بود وارد رابطه با اقایی شدم ک اون آقا ۱۹سالش بود دو سال با دعوا و قهر و بلاک کردن رابطه رو‌ نگه داشتم بعد از یکسال بی منتظره همه چیز تموم شد و اون آقا اصلا پیگیر نبود من چند سری رفتم و باهاش حرف زدم منو با داداشم تهدید میکرد ک میام به داداشت میگم و شرفتا میبرم

و الان من دوستش دارم بهش گفتم برگرد اون متاسفانه بهم‌ میگه نمیخوامت برو پی زندگیت و من اصلا نمیدونم چیکار کنم و واقعا دوست داشت دارم

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس با سابقه ی اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما دختر خوب شما در یک رابطه ی اشتباه وارد شدید .سن ۱۵ سالگی اصلأ سن انتخاب و ازدواج نیست !!چرا باید شما اینقدر پافشاری کنید که او اجازه دهد به شما بی احترامی کند !!؟

شما به اول یک رابطه فکر کردید که ازدواج کنید و حق انتخاب را هم از طرف مقابل گرفتید ، اگر انتخاب درستی هم انجام شود در اینده معلوم نیست به چه چالشی کشیده می شود !! در حالیکه شما این انتخاب درست را هم نداشته آید !!

ازدواجی که شما با هر بدبختی ۲ سال آن را حفظ کردید و یک طرفه است در آینده با مشکلات زیادی روبه رو خواهد شد و در آینده ایشان به شما هیچ تعهدی نخواهد داشت و با خیانت‌های مکرر او روبه رو خواهید شد .

مطلب پیشنهادی:  ۷ کلید طلایی برای ازدواج موفق

شما باید خلأ عاطفی و مشکل روحی و روانی خود را بر طرف کنید که با یک آشنایی به کسی نچسبید و او را تحت فشار قرار ندهید باید درمان کنید .

قاطعیت شما بالاست و این برای هر رابطه ای مضر و مسموم است .شما نیاز به ساعتها تراپی و روان درمانی دارید تا خود را از این وابستگی و دلبستگی بیمارگونه و نا ایمن نجات دهید .فعلأ تا درمان کامل ازدواج را به شما پیشنهاد نمی کنم .

 

موفق و سربلند باشید

مشاور حقوقی واخذ قراردادهای املاک

مشاور حقوقی ازدواج

مشاوران مذهبی اصفهان

درمانگر مذهبی وسواس

مشاوره مذهبی قبل از ازدواج اصفهان

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین