بهترین راه راستی آزمایی و اطمینان بیشتر به آقایون در دوران آشنایی

پرسش از استاد پورعلیزاده مشاور و روانشناس قبل از ازدواج

_ بهترین راه راستی آزمایی و اطمینان بیشتر به آقایون در دوران آشنایی این استکه با اطلاع و زیر نظر خانواده ها انجام شود

سوال شما عزیز

سلام خدمت استاد پورعلیزاده بهترین مشاور مذهبی قبل ازدواج نوجوان در اصفهان, بنده به تازگی با اقا پسری از طریق اینستا اشنا شدم و یک بار بیرون همدیگه را دیدیم و از همدیگه خوشمون امده ، من خانواده کاملا سنتی دارم و مادرم متوجه رابطمون شدند و پدرم در جریان گذاشتند و پدرم کاملا مخالف این روابط هستند .منم نیاز به یه شریک عاطفی دارم وایشون کیس مناسبی هستند و با ملاک های بنده اوکی هستند والان بین دو راهی قرار گرفتم از طرفی دوست دارم رابطم باهاشون ادامه بدهم از طرفی پدر ومادرم با بیرون رفتن من با ایشون سخت گیری شدیدی میکنند . قبلا یک رابطه دیگه ای هم داشتم خیلی همدیگه را دوست داشتیم ولی به خاطر همین سخت گیری ها ان اقا من را طرد کرد و از لحاظ روحی وروانی خیلی ضربه خوردم.

تحت تاثیر افکار کلیشه و منفی خانوادم یه مدت قرار گرفته بودم وگارد شدیدی نسبت به اقایون میگرفتم ولی الان دوست ندارم افکار خانوادم روی منم تاثیر بگذاره چون خیلی نگران این موضوع هستم که دراینده اگر بخواهم ازدواج کنم باعث بشه رابطم با همسرم درست نباشه .

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید باید خانوادم چطوری راضی کنم یا رابطم تمام کنم با ایشون ؟

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

مطلب پیشنهادی:  شوهرم ۸ ساله فوت شدند، خواستگارم ۲ سال کوچکتر از خودم هستند

با سلام و ادب دختر عزیزم باید عرض کنم یکبار دیدار یا چت کردن و پیام دادن هرگز برای شناخت کامل کافی نیست ! بنده که روانشناس با ۲۵ سال سابقه ی کاری هستم ۱۵_۸ جلسه و گاهی تا ۳۰ جلسه دیدار می کنم تا چیزی از خصوصیات فرد کشف کنم ، شما با یک جلسه دیدار چطور متوجه شدید کیس مناسبی است !

اینقدر ساده لوحانه و ساده به مسئله نگاه نکنید ، سه جلسه در هفته و هر بار ۴_۳ ساعت لازم است تا نقابها کنار رود و شخص را بشناسید. خوش آمدنها دلیل برتفاهم داشتن نمی شود . اگر وقت ندارید این زمان را برای شناخت همدیگر بگذارید پس برای چی می خواهید ازدواج کنید ؟

برای راستی آزمایی ایشان ، از او بخواهید با مادر یا بزرگتری به خواستگاری شما بیاید و اعلان خواستگاری کند و از والدین شما اجازه ی دیدار بخواهد. دیدارها در کافی شاپ چندان مورد نظر بنده نیست ، بهتر است در منزل و زیر نظر پدر و مادر باشد. در ضمن مشاوره پیش از ازدواج نزد یک مشاور متبحر که مورد تأیید نظام روانشناسی کشور می باشد ، حتمأ انجام دهید .

 

خوشبخت و سعادتمند باشید

.

استاد پور علیزاده روانشناس مسایل نوجوانان در اصفهان

استاد پور علیزاده روانشناس مسایل جنسی همسران اصفهان

بهترین مشاور مذهبی نوجوان در اصفهان,

پور علی زاده روانشناس مذهبی نوجوانان اصفهان

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین