شوهرم ۸ ساله فوت شدند، خواستگارم ۲ سال کوچکتر از خودم هستند

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس خوب اصفهان

شوهرم ۸ ساله فوت شدند، خواستگارم ۲ سال کوچکتر هستند

سوال شما عزیز

سلام وعرض ادب خدمت شما من خانمی هستم ۴۰ ساله که شوهرم ۸ سال پیش فوت شدند. یک پسر ۱۲ ساله دارم. الان خواستگاری دارم که ۳۸ ساله که سابقه ازدواج و طلاق ویک فرزند دارن که الان بامادرشون در شهر اراک زندگی می کنند. میخوام نظر شما رو بدونم آیا اصلا درست هست اجازه بدم برای صحبت های اولیه. چون دوسال از من کوچکتر هستن ؟

شرایط خواستگارتون؟

در این حد میدونم که شغل شون کارمند… هستن وچون مهریه همسر سابقشون و میدن مستاجر هستن

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده مشاوره قبل از ازدواج اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

باسلام و درود شما خانم محترم ازدواج دوم را در فکرش باشید اما نه به هر قیمتی ! در ازدواج سنین بالا و ازدواج دوم بدلیل داشتن پختگی و تجربه در زندگی اختلاف سنی بالا یا سن کمتر اشکالی ندارد .

در ازدواج های سنین پایین تر بدلیل فرصت داشتن برای فرزند آوری و برقراری رابطه ی عاطفی صحیح تر روی نداشتن اختلاف سنی فاحش تأکید می شود اما در سن بالا اینطور نیست .

وقتی کسی را دیدید و شناخت کافی پیدا کردید بنده می توانم مشاوره به شما بدهم .

خواستگاری که درگیر مهریه همسر اول است و کارمند و هزینه ی زندگی جدید را هم باید بپردازد آیا با ازدواج با ایشان مشکلی از شما حل می شود یا مشکل دیگری اضافه میشود ؟ باید طلاق قبلی ایشان را کاملأ بررسی کنید ، با دقت تصمیم بگیرید و ناپخته و احساسی وارد زندگی نشوید .در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین عزیز حتی در روزهای تعطیل رسمی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

مطلب پیشنهادی:  مشاوره ازدواج/ مزایا و فواید مشاوره پیش از ازدواج

با آرزوی بهترینها برای شما

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین