در انتخاب دو دل هستم/ خواستگارم به دلم نمی نشینه از همه لحاظ خوبه ولی به دلم ننشسته، چیکار کنم؟

پرسش از استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس اصفهان

به دل نشستن خواستگار در ازدواج / آیا خواستگار از نظر ظاهری باید به دلمون نشسته باشد؟ 

سوال شما عزیز

سلام استاد عزیز. قبل از عقد چقدر خواستگار از نظر ظاهری باید به دلمون نشسته باشد؟ یا چقدر مهرش در دلمان جای گرفته باشد؟ اگر از ۱۰۰ درصد ۷۰ درصد دوستش داشتیم بعد عقد یا حین جاری شدن صیغه محرمیت این ۳۰ درصد پُر میشود؟

لطفا پاسخ استاد پورعلی زاده روانشناس پیش از ازدواج اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما دختر خوب ابتدا باید روحیات شما بررسی شود که خدای ناکرده دچار وسواس فکری نباشید یا کمال گرایی کاذب نداشته باشید اگر این موارد نبود باید بپردازیم به اینکه حس شما نسبت به این آقا چطور است ؟!

مطلب اول اینکه زیبایی نسبی است و چهره ی دلنشین برای هر کس متفاوت است .

شما با این آقا ۳_۵ جلسه دیدار داشته باشید با لباسها و تیپ‌های مختلف و ببینید در کنار او حاتون خوب است و آرامش می گیرید یا دچار استرس میشوید و یا با جدا شدن از ایشان باری از روی دوش شما برداشته میشود .

با کسی باید ازدواج کنید که دوری از او شما را دلتنگ او می کند و منتظر دیدار یا پیامی از او باشید اگر بعد ۳_۵ جلسه باب میلتون نبود ادامه ندهید اما در پاسخ منفی دادن عجله نکنید .در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین عزیز حتی در روزهای تعطیل رسمی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

مطلب پیشنهادی:  آیا مصرف دارو را به خواستگار بگویم؟

 

خوشبختی شما آرزوی ماست

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین