پسر ۲۸ ساله دارم که مشکل افسردگی داره 

پرسش از استاد پورعلیزاده مشاور مذهبی در اصفهان

مشاوره و تالار گفتگو در سایت استاد پور علیزاده

پسر ۲۸ ساله دارم که مشکل افسردگی داره

سوال شما عزیز

من یه پسر ۲۸ ساله دارم که مشکل افسردگی داره زیر نظر دکتر هستند در ضمن به خاطر این بیماری معافیت پزشکی داره به همین دلیل هیچ کجا کار خوب براش پیدا نمیشه و قبولش نمی کنند چند سالی هم هست قصد ازدواج داره ۴ ساله که براش خواستگاری می رویم ولی قسمت نشده و همین امر باعث نا امیدی و افسردگی بیشترش میشه لطفا راهکار بدید ما چکار باید بکنیم در ضمن پدرش هم اصلا همراه نیستند

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده سخنران در زمینه روانشناسی کودک و نوجوان ، خانواده را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید.

مشاوره و تالار گفتگو در سایت استاد پور علیزاده

با سلام بر شما باید عرض کنم این افسردگی باید خیلی شدید باشد که ایشان معاف شده اند متاسفانه احتمالأ ایشان در مراحل افسردگی پیشرفت کرده و اختلالات دیگری هم ایجاد شده و باید به روان پزشک مراجعه کند و دارو مصرف کند وگرنه به اختلالات دو قطبی تبدیل می شود .

استاد پور علی زاده بهترین روانشناس

افسردگی مهارتها ، انگیزه ها و حوصله ی کار و تمرکز را می گیرد .

برای سر کار رفتن ایشان جایی کار کند که زیر نظر یک فردی باشد ، تنها نباشد ، جایی مثل فروشگاه باشد که رفت و آمد زیاد باشد ، شغلهای که تنهایی برای او ایجاد کند مناسب نیست .

شغلهایی که با ابزار برنده سر و کار دارد و نیاز به تمرکز دارد مناسب نیست .

مطلب پیشنهادی:  از طریق شوهرم مبتلا به بیماری زگیل تناسلی شدم ( اچ پی وی HPV )

در بحث ازدواج بهتر است تا درمان نشده و سطح هوشیاری ، روانی او بهبود نیافته طرف ازدواج نرود چون ازدواج نیاز به مدیریت و داشتن درآمد دارد و مشکلات زندگی شرایط او را بدتر می کند .

هر زمان تصمیم به ازدواج گرفتند با طرف مقابل موضوع را مطرح کنند تا ایشان حق انتخاب داشته باشند و از طیف خودش باشد بهتر است تا بیشتر بتواند شرایط را تحمل کند . ولی در شرایط فعلی من ازدواج را پیشنهاد نمی کنم .

با آرزوی صحت و سلامتی برای شما

 

مشاوره و تالار گفتگو در سایت استاد پور علیزاده

با مرکز تخصصی روانشناسی استاد پور علی زاده در زمینه ی درمان وسواس ، زوج درمانی ، خیانت ، طلاق در تماس باشید .

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین