همسرم قصد جدایی و طلاق دارد/ هر چه با خانمم حرف میزنم فقط میگه طلاق

پرسش و پاسخ روانشناسی در ایتا

پرسش از استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس خانواده و قبل ازدواج

_ همسرم قصد جدایی و طلاق دارد/ هر چه با خانمم حرف میزنم فقط میگه طلاق

سوال شما عزیز

باسلام.جناب آقای استاد پورعلیزاده روانشناس خوب قبل از ازدواج و زوج درمانگر در اصفهان بنده مدت ۱۵ سال از ازدواجم باخانمم میگذره واین دو سه سال آخر رابطمون بدشده و خانمم علاقه ای به زندگی بامن نداره و با اینکه فرزند… ساله داریم میخاد طلاق بگیره و تو این مدت مشاجره های زیادی جلو بچه باهام کرده به خودم و خونوادم توهین میکنه. پرخاشگری میکنه. شآن من و جلو بچم پایین آورره که کاری کرده بچم منو آدم بدی می بینه. و ۲ ساله تمکین انجام نداده…. جناب مشاور اوضاع زندگیمون خوب نیس هرچه با خانمم حرف زدم راضی نیس زندگیمون خوب شه و فقط میخاد جدا بشه یه مدتی خیلی سرش تو گوشی هست میترسم با کسی باشه. لطفا کمکم کنید اوضام اصلا خوب نیست. دلم برای فرزندم میسوزه که به آتیش مادرش میسوزه. اوضاع من خیلی بحرانیه

منتظر جواب و راه حل کمکتون هستم

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس محبوب اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما آقای محترم دوست عزیز شما هیچ اشاره ای به اخلاقیات همسرتون و ضعفها و ایرادهای خودتون نکردید ! این خانم چه دلایلی برای رفتن و جدایی خود دارند ؟ آیا مشاوره رفتید یا خیر ؟ نظر مشاور چه بوده ؟ اینها سوالاتی است که باید پاسخ آن را می نوشتید .

مطلب پیشنهادی:  هرگز بدون عشق ازدواج نکنید

معمولا خانمها از بی علاقه گی همسر نسبت به خود صحبت می کنند اما آقایون اگر هم متوجه شوند همسرشان میل و علاقه ای بهشون ندارد اصلا به روی خود نمی آورند و صحبتی با کسی در این مورد نمی کنند. شما باید به تقویت علاقه اقدام کنید چراکه خانمها به یکباره می برند ، ده سال تذکر داده و حالا دیگه بریده ! باید کشف کنید دلایل بریدن این خانم را ، شاید انتقاد، توهین و بی توجهی نسبت به او داشتید ! شاید دیگران در زندگی شما زیاد دخالت می کردند ! شاید بچه داری و اوضاع خانه او را خسته کرده !

اما شما باید چه کنید : 

_ بدون قید و شرط او را بپذیرید

_ بدون رابطه ی جنسی او را در آغوش بگیرید و نوازش کنید

این در حالتی است که خانم شما نرمال باشند اما اگر مشکل روحی و روانی دارند باید به روانشناس مراجعه کنید .

 

از پرسش شما سپاسگزارم

 

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین