۱۰ ساله ازدواج مجدد کردم پسر ۲۲ساله ام ۳ ساله آمده پیش من و با شوهرم مشکل پیدا کردم

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس خوب اصفهان

 ۱۰ ساله ازدواج مجدد کردم یک پسر ۲۲ساله از ازدواج قبلم دارم، الان ۳ ساله آمده پیش من و با شوهرم مشکل پیدا کردم  

مشکلات ازدواج مجدد کسانیکه فرزند دارند

سوال شما عزیز

سلام وعرض ادب خدا برای شما خیر و برکت بخواهد که این موقعیت را برای هموطنان ایجاد کردید که بتونیم سوالمون را بدونه هزینه بپرسیم و پاسخ بگیریم. من یه پسر ۲۲ساله از ازدواج قبلم دارم ۱۰ سال با پدرش زندگی میکرد و الان ۳ سال اومده پیشه من و دانشجو هست زیاد دوست نداره ازخونه بره بیرون برای همین شوهرم میگفت چرا نمیره بیرون و یه چندباری باهم دعوامون شد و میگفت بگو پسرت بره چند روز پیشه باباش تا دوباره میگفت بیاد، پسرم هم تابستون هرچقدر گفتم برو سرکار نرفت گفت لجبازی میکنم و بیشتر اوقات میره خونه خواهرم بهم میگه تو برای من مادری نکردی یه زندگی بهم بدهکاری میخواد بره جایی میگه تو وظیفته منا برسون پس مادری برای چیه. قهر میکنه حرف نمیزنه .میگه پول بده من یه کار درمنزل انجام میدم شوهرم بهم پول نمیده .بعدم میگه طلاق بگیر حق و حقوقتم بگیر تو هر چی داشته باشی ماله منه حقه منه. موندم بین دو تا سنگ آسیاب هم شوهرم فشار میاره هم پسرم لطفا راهنماییم کنید سپاس خدا اجرتون بده

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس پیش از ازدواج و خانواده را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و عرض ادب سوالی که من از شما خانم محترم دارم اینست که آیا موقع ازدواج با این آقا در مورد احتمال برگشت پسرتان بطرف مادر و زندگی با شما با این آقا مطرح کردید یا خیر ؟

مطلب پیشنهادی:  چشم نظر چشم زخم وسواس فکری

چه بسیار در ازدواج دوم مادر با قاطعیت بیان می کند که فرزند پیش او نخواهد آمد اما چه تضمینی وجود دارد ؟

اگر اتفاقی ، مرگی پیش بیاید مادر نمی تواند به فرزندش پناه ندهد !

دوم اینکه افسردگی این بچه باید چک شود

و سوم اینکه این آقا هم حق دارند چون از اول قرار نبوده پسر شما با شما زندگی کند

اما از طرفی این پسر نیاز به درمان و حمایت دارد و شوهر شما باید کمک کند. اگر پسر نخواهد رشد کند و شرایط را تغییر دهد و شوهر شما هم همکاری نکند وظیفه ی شما مادری برای هر دو طرف نیست و زندگی تان را باید حفظ کنید !

تالار گفتگوی روانشناسی اصفهانیها

بین دو نفر قرار نگیر ، آنها دو تا مرد هستند ، اجازه بده خودشان مشکلاتشان را با هم حل کنند .

پسر شما حق دارد بپرسد چرا خانم و آقایی که با هم مشکل دارند فرزند می آورند ؟ و این فرزند بین زندگی پدر و مادر آواره می شود و آسیب می بیند !

به روانشناس مراجعه کنید تا پسرتون شکایت ها و گله هایش را مطرح کند ، سوء تفاهمها بر طرف شود ، اگر نسبت به شما برداشت منفی دارد و معتقد است باید به زندگی با پدرش ادامه می دادید از ذهنش پاک شود و بفهمد پدر و مادر خوبی داشته اما نتوانسته اند با هم زندگی کنند ، بچه ها باید به پدر و مادرشان افتخار کنند .

 

پیروز و سربلند باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین