چقدر لازم هست که به خواستگار اطلاعات بدهیم

پرسش از استاد پورعلیزاده مشاور پیش از ازدواج و خانواده

چقدر لازم هست که به خواستگار اطلاعات بدهیم

مادر زن بیمار/ آموزش پیش از ازدواج

.سلام روزتون بخیر و شادی باشه انشالله آقای پورعلی زاده بهترین مشاور پیش ازدواج در اصفهان از شما بابت مشاوره رایگان بسیار سپاسگزارم بنده مادر پسر ۲۸ ودختر ۲۳ ساله هستم  پسر بزرگ‌م که ۲۸ سال دارند و نزدیک ۴ ساله عقد هستن ما در زرین شهر اصفهان ساکنیم مادر عروسم مشکل روانی دارند که متأسفانه در ابتدا متوجه نشدیم و کل زندگی پسر وعروسم و ما رو تحت تأثیر خود قرار داده.

در دوران عقد که رفت وآمدشون بسیار محدود بود واجازه با هم بودن و در منزل ما ماندن دخترشون امکان نداشت و هنوز هم ندارد و از ما انتظار خرید منزل در نزدیک خودشان داشتند تا دخترشون نزدیکشون بمونند یکسالی هست که کاملا با ما ارتباطشون رو قطع کردن و فقط چند پیام بسیار نا محترمانه فرستادن

پسرم رو هم به منزلشون راه نمیدادن وتا آن زمان با روش تغافل و نرم و آرام پیش می‌رفتیم ولی در این خصوص پیام محکمی در جواب پیامهاشون به ایشان دادم که البته فقط پسرم رو به منزلشون راه دادن و کمی از موضع بی منطق خود کوتاه آمدند ……… و غیر از اینکه تشکر نمیکنن ….. ، کلی بد و بیراه شنیدیم ،که همش توهمات هست ، واقعا بیمار هستند ولی زیر بار درمان نمیروند .از طرفی دخترم هم خواستگار دارند ودر شرف نامزدی هستند ، به خانواده داماد درباره شرایط پسرم چیزی نگفتیم

اول اینکه لطف کنید راهنمایی بفرمایید برای حل مسئله پسرم وبعد اینکه در خصوص روند آشنایی و خواستگار دخترم ،چقدر لازم هست که به خانواده داماد اطلاعات در این خصوص داده بشه چون اینطور که معلوم هست دیگر دیداری با این خانواده نخواهیم داشت البته متأسفانه. در مراسم ها و… خلأ حضورشون سئوال برانگیز خواهد بود ، ولی تا چه حد و چه زمان درباره ایشان صحبت بشه درست هست ؟

مطلب پیشنهادی:  آشنایی از طریق چت ، پیامک و تلفن برای خواستگاری و ازدواج درست است؟

با عرض سلام و ادب 🌹

دوست عزیز باید عرض کنم عقد طولانی باید حساب شده باشد و آسیبهای زیادی دارد و این ازدواج کورکورانه باعث دردسرهای زیادی می شود .

در مشاوره ها به نکات کلیدی که مشاور می گوید دقت کنید و مدت زیادی با هم رفت و آمد داشته باشید ( سه بار در هفته ، هر جلسه ۳-۴ ساعت ) احتمالا رگه های بیماری اعصاب مادر در دختر هم هست که اجازه دیدار طولانی نمی دادند خود عروس خانم از لحاظ اختلالات روانی باید بررسی شود.

خود منزل نزدیک به مادرشان گرفتن مشکوک است ، ممکن است لازم است مادر از او مراقبت کند تا خرابکاری نکند .

یکی از ویژگیهای بیماریهای اعصاب آنست که زیر بار درمان نمی روند و با مخفی کردن می خواهند شخص وارد زندگی شود .پسرتون بروند مشاوره پیش از ازدواج و از مشاور بخواهید اعصاب دختر را چک کند .در مورد دخترتون : خانواده پسر شما مسئله دست اول نیست .اگر با هسته ی اولیه خانواده ی دو طرف مشکلی پیدا نکردید در جلسه ی ۶-۷ بگویید ما با فامیل چندان رفت و آمد نداریم و در جریان باشید خانواده ی عروس ما با ما رفت و آمد ندارند .

با آرزوی خوشبختی برای همه ی عزیزان 🍄

 

.

بهترین دکتر روانشناس اصفهان_ روانشناس خوب اصفهان

پورعلیزاده‌ روانشناس اصفهان

پور علیزاده پورعلی زاده پور علی زاده

روانشناس اصفهان مشاوره اصفهان

مشاوره پیش از ازدواج اصفهان _ مشاور مذهبی اصفهان

کانال مشاوره در ایتا کانال‌ روانشناسی در ایتا

آموزش درمان اضطراب _ آموزش درمان وسواس _ آموزش درمان افسردگی

pouralizadeh poralizade

مطلب پیشنهادی:  وعده های واهی ازدواج 
دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین