چکار کنم از خونه مادرشوهر بلند شیم؟ تمام کارهای انها روی دوش من و شوهرم هست

  • صفحه نخست
  • همسران
  • چکار کنم از خونه مادرشوهر بلند شیم؟ تمام کارهای انها روی دوش من و شوهرم هست

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس ایرانیان خارج از کشور

چکار کنم از خونه مادرشوهر بلند شیم؟ تمام کارهای انها روی دوش من و شوهرم هست از یک طرف اینده بچه هام در این محیط داره خراب میشه از یک طرف دلم نمیاد پدر ومادرش را تنها بگذارم

سوال شما عزیز

سلام استاد پور علی زاده من حدود ۱۱ ساله ازدواج کردم قرار شد که ما یک سالی بیایم منزل مادر شوهرم زندگی کنیم تا بتوانیم خانه بخریم. ولی از ان زمان ۱۰ سال میگذره ونه توانستیم خانه بخریم هر روز هم زندگیمون بدتر شد که تا به الان هیچ چیزی نداریم حتی پول رهن خانه.

همسر من شش فرزند هستند ، پدر شوهرم آلزایمر دارد و مادر شوهرم هم قند دارد به طوری که پاهاشون زخم میشه تمام کارها و زحمت ها و پرستاری انها روی دوش من وهمسرم و یکی از برادر و خواهر شوهرهایم است وقتی میگویم من دیگر خسته شده ام از این جا بلند شویم میگوید من نمیتوانم پدر و مادرم را تنها بگذارم بچه بزرگم هم خیلی داره اذیت میشه میگم این محیط برای تربیت بچه خوب نیست گوش نمیده من برای اینده بچه هام میترسم انها هر کدام به فکر زندگی خود هستند من اینجا با همه ی مشکلات مانده ام البته این راهم بگم که واقعا خانواده همسر من احتیاج به کمک دارند ولی به هر کام که میگیم بیاید شیفتی نگهشون داریم زیر بار نمیرن ماندم از یک طرف اینده بچه هام توی این محیط داره خراب میشه از یک طرف دلم نمیاد پدر و مادرش را تنها بگذارم چون واقعا به یک پرستار احتیاج دارند، لطفا من را راهنمایی کنید سپاس

مطلب پیشنهادی:  چگونه گذشته‌ شوهرم را فراموش کنم؟ اتفاقات قبل از عقد

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس خوب اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود احساس می کنم برای بیرون آمدن از منزل مادر شوهر توانایی مالی ندارید ، و شما آدم شریفی هستید که می گویید نمی توانید پدر و مادر شوهر بیماران را رها کنید .

لطفأ شرایط مناسب برای تحصیل برای فرزندانتان در همان منطقه ایجاد کنید مثل کلاسهای آنلاین مثل زبان…. از رفت و آمد فرزندانتان با بچه های محل ممانعت کنید و دوستان خوب دیگری پیدا کنند .

توجه داشته باشید زحماتی که برای پدر و مادر شوهرتون می کشید پیش خداوند مأجور است و از خدا تشکر کنید که این خیر و ثواب را شامل حال شما کرده است . و نکته ای را به همه ی عزیزان گوشزد می کنم که در جوانی چنان زندگی کنید که زمان پیری در شرایطی باشید که محتاج حتی فرزندانتان هم نباشید .

شاد و سلامت باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین