از شوهرم سرد شدم و دلیلش و بهش گفته ام اما تلاشی برای تغییر نمی کنه تازه بدتر هم شده

  • صفحه نخست
  • همسران
  • از شوهرم سرد شدم و دلیلش و بهش گفته ام اما تلاشی برای تغییر نمی کنه تازه بدتر هم شده

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس با سابقه ی اصفهان

از شوهرم سرد شدم و دلیلش و بهش گفته ام اما تلاشی برای تغییر نمی کنه تازه بدتر هم شده

سوال شما عزیز

سلام استاد بزرگوار خدا قوت امروز این پیام و صوت را شنیدم برای من کاملا برعکس این خانم هست. من سالهاست تمایل به ارتباط با همسرم ندارم خیلی سرد شده ام و از ارتباط متنفرم شب ها جدا می خوابن شوهرم را دوست دارم ولی اون تو زندگی فقط به فکر خودش و علایق خودش هست اصلا توجهی به خواسته های من و بچه هایم نداره و ما را هم مجبور می‌کنه به کارهای اون اهمیت بدیم و خواسته های خودمون را نادیده بگیریم خیلی گوشی و دهن بین هست خیلی غرغرو و اهل حرف ناسزا گفتن هست.

با اینکه فقط یک برادر داره که خیلی هم با هم صمیمی و اهل رفت و آمد نیستند اما همه جونش را برای اون می‌ذاره و به خانواده من اصلا اهمیت نمیده در حالی که خانواده من همیشه در همه کارها و مشکلات یاریمان کرده اند..

خودم می دونم علت سرد شدنم نسبت به همسرم همین چیزها هست بهش هم گفته ام و توضیح داده ام اما اصلا تلاشی برای عوض شدن خودش نمی کنه تازه بدتر هم میشه.

افسردگی شدید گرفته ام اصلا حوصله اش را ندارم دوستش دارم اما نمی خوام تو زندگیم باشه در واقع ما به جای هم زیست باید بگم انگل و میزبان هستیم و من از میزبان بودن برای چنین آدمی خسته شده ام دیگه نه توان دارم نه حوصله

مطلب پیشنهادی:  فرصت هایی بوده که به شوهرم خیانت کنم و با مردی دوست بشم که محبتم کنه

با کارهاش باعث شد پسر اولم در جوانی افسردگی بگیره و اونقدر حالش بد شد که مجبور شدیم در آسایشگاه بستری اش کنیم که این موضوع هم باعث افسردگی هر دوی ما شده البته من این مشکل را تونستم باهاش کنار بیام اما با اخلاق و خودخواهی شوهرم نتونستم کنار بیام. چیکار کنم؟

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی خانواده شهر اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و ادب نکته ی مثبت در فرمایشات شما اینست که هنوز همسرتون را دوست دارید .شما همه ی گرفتاریها ، بیماری فرزند را به شوهرتون نسبت می دهید و این حال دل شما را خراب می کند زن و شوهر باید تلاش کنید حال زندگیتون خوب شود .

_ هر دو ورزش کنید

_ با هم بازی های فکری انجام دهید

_ شروع کنید به رفتارها و تصمیمات درست گرفتن

_ هر سه تحت درمان روان پزشک قرار بگیرید و طبق تجویز ایشان دارو مصرف کنید .

شما خانمی هستید که مدیریت و هدایت خانواده را بعهده گرفتید و همسر شما هم همراهی کرده ، اینکه مقصر پیدا کنید حال شما را خراب می کند ، به زیبایی‌های زندگیتون نگاه کنید .

افسردگی فرزند شما ممکن است ارثی باشد یا شرایط رفتاری پدر و مادر آن را ایجاد کرده است .دنبال راهکار و درمان باشید همه چیز عالی می شود، در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین گرامی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی. پیروز و سربلند باشید.

مطلب پیشنهادی:  الان که رابطمون بهتر شده شوهرم میگه برای بچه دوم اقدام کنیم و من استرس میگیرم

 

 

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین