شوهرم هم بچه دار نمیشود و هم مرتب خیانت میکند چطور رفتار کنیم؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی اصفهان

_ شوهرم هم بچه دار نمیشود و هم مرتب خیانت میکند

سوال شما عزیز

باعرض سلام واحترام خدمت استاد پور علیزاده بهترین مشاور اصفهان بدون مقدمه میرم سراصل مطلب. خانمی هستم ۴۵ ساله پنج سال بعد از ازدواج متوجه شدم شوهرم بچه دار نمیشود از انجایی که ما با عشق و مخالفت شدید خانواده ها چندین سال جنگیدیم تا با هم ازدواج کردیم باهاش کنار امدم تا اینکه در گوشی شوهرم چندتا پیام عاشقانه دیدم به روش نیاوردم گفت فرستنده زن هست افسردگی گرفتم گفت مدتش کوتاهه صبر داشته باش تمومش میکنم بعد از مدتی فهمیدم یکی از همکارهاش را هم صیغه کرده.

سوال بنده اینه مردی که ۶ ساله من و بازی داده و میگه نسبت به اون زن احساسی ندارم ایا اعتماد کردن حماقت نیست؟ چون هروقت بهش اعتماد کردم خردم کرد. راهی راکه انتخاب کردم درسته یانه؟ از وقتی متوجه شدم که هنوز با صیغه اولی رابطه دارد دیگه به عنوان مرد مورد علاقه ام بهش نگاه نمی‌کنم مثل عابربانک ازش استفاده میکنم. قبلا خیلی کارهای خانه را انجام میدادم ولی حالا هرازگاهی کارگر میگیرم. قبلا کفشش را هم واکس ميزدم حالا حتی رغبت نمیکنم لباسش و اتو بزنم. قبلا به خیلی بها میدادم الان فقط به خودم به امید ازنظر محبت مثل خودش باهاش رفتارمیکنم. قناعت میکردم حالابه خودم سخت نمیگیرم تازه فهمیدم ایشون متوقع واز خودراضی است. ومرموز و پنهان کار. حالا دیگه به سر و وضعش حتی به مدل موهاش هم ایرادمیگیرم.خیلی توی منزل شلخته میگردد نه عطری استفاده میکند وقتی میرد سرکارتیپ می‌زند منم وقتی میخوام برم بیرون بااینکه چادری هستم ولی یک طوری میرم که عذابش بدم.

مطلب پیشنهادی:  رفع خستگی هنگام رابطه جنسی/ راهکارهایی که بهتر است بدانید

بنظرم زنها نقش اصلی رو در خیانت مردان شان داشته اند ولی بعضی از اقایان جنبه پولدار شدن را ندارند از جمله شوهر خودم. اگه راه بهتری هست که من بتونم بجنگم وزندگی راحفظ کنم بفرمائید. باتشکر فراوان.

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده بهترین روانشناس اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید.

با سلام و عرض ادب اولأ به هیچ وجه خود را سرزنش نکنید ، هیچ خیانتی قابل توجیه نیست و زن و مرد هم فرقی نمی کنه ولی قابل بررسی و مذاکره است .

دومأ بدلیل اینکه بچه دار نشدیم و دلگرم به زندگی نیست این توجیه آوردن است ، خیانت کسی را منطقی جلوه ندهید .درباره ی آن خانم هم فکر نکن و خود را اذیت نکن ، خیانت شوهرت را جار نزن و آبروی او را حفظ کن اگر آبروی او را ببری در این کار جری تر شده و ادامه می دهد .

کانال ایتا ، کانال مشاوره با استاد پور علی زاده

این تنبیه که شما زیاد خرج کنید فقط دردسرهای بیشتری را برای زندگیتان ایجاد می کند و حتما آزمایشهای بیماریهای مقاربتی را انجام دهید که به شما منتقل نشود .

اگر همسرتان نزد مشاور نمی‌آید خودتان به زوج درمانگر مراجعه کنید تا ایرادهای خود را برطرف کنید ، آدمهای بزرگ می دانند به هیچ وجه کامل نیستند باید اگر ایراداتی دارید برطرف شود تا همسرتان بهانه ای برای اینکه با وقاحت به خیانت خود ادامه دهد نداشته باشد .

 

خوشبخت و سلامت باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین