شوهرم حوصله مهمان ندارد چیکار کنم؟/ با شوهر بی‌حوصله چگونه رفتار کنیم؟

  • صفحه نخست
  • همسران
  • شوهرم حوصله مهمان ندارد چیکار کنم؟/ با شوهر بی‌حوصله چگونه رفتار کنیم؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی خانواده

شوهرم حوصله مهمان ندارد چیکار کنم؟/ با شوهر بی‌حوصله چگونه رفتار کنیم؟ / شوهرم با اخلاقه اما خیلی اهل رفت و امد نیستند

سوال شما عزیز

سلام خداقوت استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی خانواده در اصفهان خسته نباشید. من یه خانم ۳۷ ساله هستم دوسال هست که ازدواج کردیم وصاحب یک پسر سه ماهه هستیم. همسر من بسیار با اخلاقه و دوستار زندگی هست هیچ چیزی کم نمیزارند در زندگی واهل خانواده هستند اما اهل رفت وامد خیلی کم هستن من در خانواده پرجمعیت هستم ۵تا خواهر و۴ تا برادر دارم همه دارای خانه و زندگی هستن و بچه دارند واهل رفت و امد اما همسر من انتظار دارند که اگه خواهر وبرادر من میاند خونه پدرم من برم اونجا انها را ببینم و رفت وآمد نکنیم به من به ایشان گفته بودم که اهل رفت وآمدیم حالا خونه من کمتر میاند اما ایشان صراحتند به من گفتن به دلیل اقتصادی اگه دلت براشون تنگ شد برو خونه پدرت و اونا را ببین چون خواهرشون هم همین کارو می کنند. من میخوام همونجوری که من میرم خونشون اونا هم بیاند خونمون. وایشون اصلا راضی نیستن که چیزی برای مهمون خرج بشه. و اینکه ایشون میرند خونه کسی اما به قول معروف دست بده ندارند. و چندین بار هم براشون توضیح دادم که مگه در سال خانواده من چند بار میاند خونمون. برای هر مهمونی یا اینکه خواهر و برادرهام بخواند بیاند اینجا ما بحث داریم ومن گفتم که پس اگه اینجوریه من خودم میرم خونه هاشون وایشون نیاند که کسی هم خونمون نیاد بی زحمت راهنمایی ام کنید

مطلب پیشنهادی:  از اول ایشون و نمیخواستم نمیدونم چطور شد راضی شدم و خانواده ام رو راضی کردم

روانشناس و مشاور طلاق در اصفهان

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس خوب همسران اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما خانم محترم شما باید به دغدغه ها و گرفتاریهای همسرتون بیشتر توجه کنید .بعضی افراد وقتی شرایط مالی خوبی ندارند از هیچ چیز لذت نمی برند و برعکس بعضی با اندک معونه ای از زندگی لذت می برند و شما متفاوت از شوهرتون اهل مهمانی هستید .

و دومین مساله در همسر شما اینست که ایشان خلق پایینی دارند و در هر شرایطی حوصله ی مهمانی ندارند بخصوص با فامیل همسر .شما باید ضمن درک شرایط روحی ایشان ، به درکی از دغدغه ها و علاقه مندیهای ایشان برسید و به آن احترام بگذارید .در رفت و آمدهای خود تعادل ایجاد کنید و حواستان به زندگی و همسرتون باشد تا زندگی شاداب تری داشته باشید .

 

با تشکر

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین