شوهرم در گوگل فیلم های پورن نگاه میکنه و در رابطه جنسی اسم زنهای دیگر را می اورد

پرسش از استاد استاد پور علیزاده روانشناس مسایل جنسی همسران اصفهان

شوهرم در گوگل داستان ها و فیلم های پورن نگاه میکنه و میخونه/ شوهرم در رابطه جنسی اسم زنهای دیگر را می اورد

.سلام استاد پور علیزاده روانشناس مسایل جنسی همسران اصفهان وقتتون بخیر خانومی هستم که دو ساله عروسی کردم تو این مدت که عروسی کردم .هر بار که خونه نبودم و یا دور از شوهرم بودم ، از طریقِ گوگل شوهرم که روی گوشیم نصبه ، متوجه شدم که توی گوگل داستان ها و فیلم های پورن نگاه میکنه و میخونه و معمولا داستان هایی که میخونه با عنوانِ سکس با فامیل ، دختر خاله ، دختر عمو و دایی و خواهرزن و دختر خاله زن و … هست هربار که متوجه میشم این چیزا رو میخونه و میبینه حالم به شدت بد میشه و بهش حس بد پیدا میکنم هیییییچ چیزی براش کم نمیذارم و نذاشتم و همیشه هم میگه از هر لحاظ تامینم میکنی پس چرا این چیزارو میخونه😭 تورو خدا راهنماییم کنید چیکار کنم؟؟ به روش بیارم یا نه؟ چی بگم بهش که دست برداره از این کارا ؟ یا یه مدتی توی سکس اسم زن های فامیل یا غریبه رو میاورد و میگفت که بهم حس قدرت میده که مثلا حس میکنم دیر ارضا میشم خیلییی حالم بد میشد و با صحبت و چند جلسه مشاور کمی بهتر شد

 

پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس مسایل جنسی همسران اصفهان

با سلام و ادب خانم محترم ممکن است در کودکی به شوهرتون احساس حقارت شدیدی دست می‌داده و مورد تحقیر و مقایسه با بچه های فامیل قرار می گرفتند و سرکوفت از طرف فامیل خود دیده و آنها را دست نیافتنی می دانسته و الان با این فیلمهای جنسی تحقیرهای دوران کودکی خود را جبران می کند ، آن عقده های روحی و روانی ادمهاست که عامل این مسئله می شود. فعلأ این مسئله را به رویش نیآورید .

مطلب پیشنهادی:  بلوغ متاهلی یعنی درک و احترام/ از خانمم خواستم لباس محلی زمان منطقه مون و بپوشه

تحقیقات نشان می دهد اعتیاد به فیلمهای پورن گرافی یا داستانهای جنسی به دلیل عوامل مختلف بوجود می آید :

۱) انزوا و تنهایی است. در اجتماع با دیگران تعامل برقرار نمی کنند ، محبوب نیستند در جمع مورد تحقیر زنها قرار گرفته اند

۲) اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. دیدن فیلمهای پورن روی زندگی فردی و اجتماعی و شغلی افراد تأثیر منفی دارد در زندگی خانوادگی باعث کاهش نزدیکی و نارضایتی جنسی می شود. بجای کار و تمرکز روی آن در محل کار مدام مشغول دیدن فیلم و خواندن داستان هست .

می توان با راهکارهای زیر به این افراد کمک کرد :

۲) پلیس بازی در نیاورید ، سر گوشی ایشان نروید .

۲) آبروی ایشان را حفظ کنید .

۳) لوندیهای زنانه انجام بده و به همسرت محبت کن

۴) تقاضای ارضا شدن بیشتر دارند و اسم افرادی را ضمن سکس به زبان می آورند ولی درک نمی کنند زن آزرده می شود و در طول روز فکر خانم درگیر میشه لذا قبل رابطه از او بخواهید حرفی نزنه و گرنه وسط رابطه کات خواهید کرد چون شبتون را خراب می کنه .

۵) دیدن فیلم و داستان جنسی ناشی از اعتماد به نفس پایین است و اختلال روانی جنسی دارند که مشاوره رفتید و بهتر شدند .

ایشون زندگی مجردی خوبی نداشتند چون می گویید دو سال است عروسی کردید ، بهشون بگید من در اختیارت هستم و فانتزی‌های جنسی تو را تأمین می کنم .

در ضمن شما هم اطلاعات جنسی خود را برای لوندی کردن بیشتر بالا ببرید .

مطلب پیشنهادی:  چگونه با خواستگار روبرو شویم

با آرزوی خوشبختی برای شما 🌸

 

استاد پور علیزاده روانشناس مسایل جنسی همسران اصفهان

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین