پدر مادرم در کارهای من دخالت می‌کنند

پدر مادرم در کارهای من دخالت می‌کنند
پدر مادرم در زندگی خصوصی من دخالت می‌کنند

عدم اعتماد به مهارت های مدیریت زندگی
احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است در اول آرامش خود را حفظ کنید و در کنار آن سعی کنید در هنکام صحبت و بحث کردن از ادامه دادن آن خوداری کنید تا از تنبیه بدنی ایشان در امان باشید .
بهتر است دقت کنید که ایشان نگران شما هستند هرچند که بلد نیستند که به شیوه درست ان را بیان کنند چون این ارتباط با پسران زیاد در دنیای مجازی می تواند باعث آسیب به شما شود و شما از دنیای واقعی دور باشید و با افرادی از یک فضای دروغین ارتباط داشته باشید بهتر است سعی کنید هنجارهای خانوادگی را رعایت کنید تا بتوانید آزادی بیشتری داشته باشید و اعتماد بیشتری به شما شود .
با برادرتان نیز بهتر است در آرامش صحبت کنید از او مشورت بگیرید تا بدانند در صورت اینکه خطری شما را تهدید کند شما به سراغ ایشان می روید .

تغییردهید. اگرذهنیت شما به اطرافیان مثبت باشد وآن هارا دلسوزوباتجربه ترازخودتان بدانید قطعاازراهنمایی شان استقبال و تشکرمی کنید.

حرف‌تان از نظر خودتان منطقی است؟
در پیامک‌تان گفته‌اید که ترجیح می‌د‌هم حتی اشتباه کنم تا این‌که گوشم را بسپارم به توصیه‌های برادر و خواهرم. این حرف از نظر خودتان منطقی است؟ شما باید کمی خشم تان را در این باره مدیریت کنید. مسلما کسانی که از تجربه خانواده یا دیگران استفاده نمی‌کنند، بیشتر در معرض اشتباه و ناکامی هستند و ممکن است تحت تاثیر غرور نوجوانی از مهم‌ترین ویژگی نوجوانی که رشد و بالندگی و رسیدن به موفقیت تحصیلی است محروم و به بی راهه کشیده شوند.
یکی از عوامل موفقیت هر فرد داشتن مهارت ارتباط موثر و تعامل سازنده با اطرافیان است

مطلب پیشنهادی:  چند نکته کلیدی در راضی کردن زن در رابطه جنسی

عزت‌نفس‌تان را بالا ببرید
به نظر می رسد که عزت نفس بالایی ندارید و برای این موضوع باید فکری بکنید. نوجوانی که عزت نفس بالایی دارد تفاوت رفتارهای دلسوزانه را از رفتارهای مداخله‌جویانه تشخیص می‌دهد وهمواره از رهنمودهای سازنده والدین و دیگر اعضای بزرگ‌تر خانواده و مربیان خود استقبال و تشکر می‌کند. وقتی ما مشورت می‌کنیم، معنی اش این نیست که دیگران یا مشاور برای ما قراراست تصمیم بگیرند، تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید ولی تجربه دیگران و راهنمایی آنان به فرایند تصمیم‌گیری خردمندانه شما کمک می‌کند.

3 توصیه مهم
بهتر است قبل از نقد خواهر و برادر که شاید هم درست باشد و منطقی، توجه به مرحله رشد خود داشته باشید و ذهنیت خود را به اطرافیان تغییر دهید. اگر ذهنیت شما به اطرافیان مثبت باشد و آن‌ها را دلسوز و با تجربه‌تر از خودتان بدانید، قطعا از راهنمایی آنان استقبال و تشکر خواهید کرد.
بیشتر به خواهر و برادرتان نزدیک شوید و احترام بگذارید. همچنین برای بهبود رابطه سازنده تلاش کنید و باب همزبانی و همدلی را بگشایید چون آنان موفقیت‌های شما را موفقیت خود می‌دانند.
برای تقویت عزت‌نفس و خودباوری‌تان که به منزله گنج هستند، بیشتر تحقیق کنید و از مشاور مورد اعتماد خود کمک بگیرید.

.
.
.
.
.
.
پدر مادرم در کارم کارهای من دخالت می‌کنند
پدر مادرم در زندگی خصوصی من دخالت می‌کنند
کانال مشاوره روانشناسی در ایتا
مشاوره روانشناسی رایگان در ایتا

آموزش درمان اضطراب اصفهان

 

آموزش درمان استرس اصفهان

 

آموزش درمان افسردگی اصفهان

 

آموزش درمان وسواس اصفهان

 

کارگاه آموزشی درمان وسواس اصفهان

مطلب پیشنهادی:  وقتی مورد تهمت قرار گرفتیم چیکار کنیم؟ / برادرم ادعا کرد شوهرم با خانمش رابطه داشته

 

کارگاه آموزشی درمان استرس اصفهان

 

کارگاه آموزشی درمان افسردگی اصفهان

 

کارگاه آموزشی درمان اضطراب اصفهان

 

دانلود آموزش های درمان افسردگی اصفهان

 

آموزش اینترنتی درمان افسردگی

 

آموزش اینترنتی درمان اضطراب

 

آموزش اینترنتی درمان وسواس

 

آموزش اینترنتی درمان اشترس

 

آموزش اینترنتی ازدواج و سوالات خواستگاری

 

آموزش اینترنتی مهارت های زندگی

 

آموزش اینترنتی صمیمیت امسران

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین