پرسش درباره مسایل جنسی در مراحل آشنایی پیش از ازدواج آری یا خیر ؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس قبل ازدواج اصفهان

پرسش درباره مسایل جنسی پیش از ازدواج آری یا خیر ؟

سوال شما عزیز

سلام استاد یه سوال دارم لطفا کمکم کنید.من ۲۵ سالمه مذهبی و خاستگاریمون سنتی هست، خواستگارم۱۰ ماه بزرگتره همه چی خوب پیش رفته و عالیه.

فقط آیا درباره مسائل جنسی سوال بپرسیم یا نه؟ پسر باید سوالات جنسی پیش بکشه یا دختر؟ خییلی شرمنده ام چاره ای ندارم لطفا در این باره راهنمایی کنید.

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده مشاور پیش از ازدواج اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود ابتدا این سوال را مطرح می کنم که ازدواج چیست ؟ و به چه دلیل ما ازدواج می کنیم ؟ بدلیل تامین نیازهایمان پس من ازدواج را معنی میکنم به تأمین نیاز

شما باید از نیازهای خود آگاه باشید تا در انتخاب همسر آینده تون اولا بدانید بخاطر کدام نیازها اراده ازدواج کرده اید و اطمینان پیدا کنید که طرف مقابل شما مستعد برطرف کردن آن نیازها هست یا خیر.

از جمله نیازهای یک جوان میتواند نیاز عاطفی و احساسی و یا نیاز مالی و اقتصادی باشد و یا یکی از دلایل اصلی و مهم ازدواج در اکثر انسان ها نیاز جنسی و تامین نیاز جنسی است که میزان آن در هر انسانی متفاوت است .

باید ببینید نیاز جنسی شما جزو چندمین اولویت‌ شماست ، و آیا اگر آن نیاز اولویت اول تا سوم شما در حد مطلوب مورد نظر شما یا طرف مقابلتان تامین نشود آم زندگی چقدر برای شما قابل تحمل است و یا اگر در حد ۵۰ درصد تأمین شود آن زندگی برای شما قابل تحمل خواهد بود یا خیر ؟!

مطلب پیشنهادی:  خانواده ام با خواستگارم مشکل دارند/ با مخالفت های خانواده ام چکار کنم؟

پس اولویت های خود را رده بندی کنید و ببینید رابطه ی جنسی الویت چندم شماست بهتر است در جلسات نیمه نهایی مثلأ جلسه ی پنجم به بعد مطرح شود نه در لحظات آخر که همه چیز مهیا و اوکی شده است .

اگر مسئله جنسی الویت سوم شما باشد و برای آقا الویت دهم باشد ، شما زندگی خوب و خوشبختی با هم نخواهید داشت .در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین گرامی هستیم.

 

خوشبخت و سعادتمند باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین