پنهان کاری و عدم صداقت در ازدواج، بعد از نامزدی فهمیدیم که داماد وسواس فکری دارد

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس ایرانیان خارج از کشور

_ بعد از نامزدی فهمیدیم که داماد وسواس فکری نسبت به قیافه و ظاهر دارد

سوال شما عزیز

باعرض سلام و شب بخیر خدمت استاد پور علی زاده روانشناس خوب قبل ازدواج اصفهان یه سوال از خدمتتون داشتم، امیدوارم ناامیدم نکنید من دختری ۲۵ ساله دارم الان ۴ماهه نامزد کرده، نامزدشم یه آقا پسر ۳۲ساله هست، بعد از نامزدی فهمیدیم که وسواس فکری داره نسبت به قیافه و شکل و شمایل همسر آینده اش. میخواستم ببینم خوب میشه ؟ خیلی نگرانم

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس آموزش مهارتهای زندگی در اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما مادر گرامی این نتیجه ی عجله و احتمالأ نداشتن مشاوره ی پیش از ازدواج است .و الان بحث وسواس فکری داماد مطرح است ، در وسواس فکری مرتب چهره ی طرف را بررسی می کند : آیا از چشمهاش خوشم میاد یا نه ؟ آیا این رنگ پوست را دوست دارم یا خیر ؟ البته دیر شده اما باز هم به روانشناس مراجعه کنید انشالله فقط همین وسواس فکری باشد .

اما آیا این آقا پسر فرهنگ درمان و مراجعه به روان پزشک را دارد !؟ آیا قبول می کند دارو اعصاب مصرف کند ؟! اختلال ایشان چیست؟ و شدت اختلال ایشان چه مقدار است ؟! البته وسواس فکری قابل کنترل است، مسئله ای مهم است حتمأ رسیدگی کنید .

اما یک سوال هم برای بنده مطرح است و آن اینکه این آقا صادق نبودند و در مراحل ازدواج اختلال خود را با شما در میان نگذاشته اند چرااا ؟!

مطلب پیشنهادی:  تکنیک های ساده درمان وسواس/ تکنیک های رهایی از وابستگی

 

سپاسگزارم

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین