چگونه به یک پسر ابراز علاقه کنم؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی

به آقا پسری علاقه مند شدم از طریق خواهرم به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم گفتند الان شرایط ازدواج و ندارند، یک ساله از فکرش بیرون نمیام و خواستگارام و رد میکنم. از خواهرم خواستم مجددا حضوری باهاشون صحبت کنند

سوال شما عزیز

سلام خدمت استاد پورعلیزاده روانشناس خوب قبل از ازدواج در اصفهان و بهترین روانشناس اصفهان من یه دختر ۲۱ ساله هستم یک سال میشه که به آقا پسری علاقه مند شدم و حس میکنم به درد هم میخوریم. از طریق خواهرم به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم چون هم خیلی بهش اعتماد دارم و هم اینکه ارتباط کاری با خواهرم داشت. خواهرم اسمی از من نبرد و اشاره مستقیم نکرد و نگفت که خواهرشم. فقط گفت یک مورد ازدواج هست آقا هم سن و تحصیلات من و پرسید و بعد اجازه گرفت که اول با خاشنواده‌اش مطرح کنه بعد تقریبا دو هفته به خواهرم گفت که الان شرایط ازدواج نداره و عذرخواهی و طلب حلالیت کرد. الان نزدیک یک سال میگذره اما من نمیتونم از فکر ایشون بیرون بیام و خواستگارام و دارم رد میکنم. حالا دوباره از خواهرم خواستم تا چند ماه دیگه دوباره حضوری باهاش مطرح کنه چون اولی تلفنی بود و من نمیخوام از رو احساس عمل کنم و همه رو بخاطر ایشون رد کنم در حالی که از طرف خودش اینکه بخواد مطمئن نیستم… سوالی که ازتون دارم اینه که واسطه که خواهرم باشه چجوری باید مطرح کنه و چی بگه؟ از اینکه خواستگارام و رد کردم بخاطر ایشون بگه یا نه؟ کلا به نظرتون چه چیزی رو لحاظ بده؟

مطلب پیشنهادی:  خواستگارم عقد ازدواج ناموفق داشته، چه سوالاتی بپرسم؟

یک نکته مهم هم اینکه من دچار یک بیماری هستم که مادرزادی نیست و تحت درمانم و بیماری ام طوری نیست که مانع زندگی عادی من بشه.

ببخشید اگه طولانی شد خیلی خلاصه گفتم که دستتون بیاد

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و احترام برای فهامندن علاقه تون به یک نفر بهتره کسی را واسطه نفرستید شاید طرف مقابل از شما شهامت بیشتری را توقع داشته باشد .

در زمان و مکان مناسب پیشنهاد دهید اگر جواب مثبت باشد این افتخار و شهامت برای شماست و اگر منفی بود از بلاتکلیفی نجات پیدا می کنید .

مکانی مثل پارک یا کافی شاپ با ایشان وعده کنید و کلماتی را آماده کنید و از قبل تمرین کنید ، اضطراب تون را با لبخند کنترل کنید .

جلسه را از قبل پیش بینی نکنید فقط به این موضوع فکر کنید که من به فردی که دوستش دارم پیشنهاد ازدواج دادم و اگر جوابش منفی هم بود در اینده خود را مقصر نخواهم دانست که کوتاهی کردم و با واقعیت روبه رو شوید نه خیال پردازی و دلت را یک دله کن .

هیچ کدام از ما آدمهای کاملا محبوبی نیستیم و قرار نیست همه حرکتهای ما ثمر بخش باشد ، همه حق انتخاب دارند من جمله ایشان ، پس به انتخاب خود و ایشان احترام بگذارید .

ایتا کانال مشاوره با استاد پور علی زاده

وقتی فکرتان درگیر احتمالات می شود به خود بگویید با این عمل یک تجربه ی فوق العاده در انتظارم هست و من را از بلاتکلیفی در می آورد .

مطلب پیشنهادی:  مهمترین موارد مالی و اقتصادی که هنگام ازدواج باید مطرح و بررسی کنید / با رسم ها و توقعات یکطرفه یک جانبه خانواده شوهر چگونه رفتار کنیم ؟

در جلسه دقت کنید طرف مقابل از چه نوع خانمی خوشش می آید ، قوز نکنید ، شکم را بیرون نیندازید ، سر را بالا نگه دارید و با شخصیت برخورد کنید ، سعی کن خودت باشی و آینده را به خداوند بسپار ، هیچ کس نمی داند پشت پرده ی اتفاقات چه خبر است و از او بخواه اگر این ازدواج به صلاح است پیش پای شما بگذارد .

 

خوشبخت و شادکام باشید

ابراز علاقه به یک پسر

اظهار عشق به یک پسر

به پسری علاقه دارم ولي نمی‌دانم او هم به من علاقه دارد یا نه؟

چطور به یک پسر بفهمانم دوستش دارم؟

چگونه به یک پسر ابراز علاقه کنم؟

به آقا پسری علاقه مند شدم از طریق خواهرم به ایشون پیشنهاد_ازدواج دادم

دیگر مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین