خواستگارم عقد ازدواج ناموفق داشته، چه سوالاتی بپرسم؟

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس پیش از ازدواج

خواستگارم عقد ازدواج ناموفق داشته ، چه سوالاتی بپرسم و چکارهایی باید انجام بدم؟

سوال شما عزیز

سلام و عرض ادب خدمت آقای پورعلی زاده شبتون بخیر ممنون از وقتی که می‌ گذارید در طی تماسی که داشتم قرار شد مشکلم را براتون مطرح کنم.

یه خانواده فرهنگی هستیم و دخترم موردی که براشون خواستگاری کردند یک دیدار داشتیم و قرار جلسه دوم را هم گذاشتیم که در اون جلسه موضوع ازدواج ناموفق پسرشون را مطرح کردند که سه سال از اون موضوع گذشته و گفتن که یک ماه نامزد و دو ماه عقد بودند و به علت مسائل اعتقادی، دوستانه رابطه شون را تمام کردند. ما در اون جلسه به حرفاشون گوش کردیم وقرار شد که فکر کنیم و جوابشون را بدیم

این مسئله جدیدیه برای ما و نمیدونیم اصلا چنین چیزی را بپذیریم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید یا اینکه هرجور صلاحه ما عمل کنیم .اگه جلسه بعدی گذاشته بشه چه چیزهایی درباره ان عقد ناموفق ازشون بپرسیم ؟ از خانواده اون دختر چه چیزهایی بپرسیم؟ یا کیفیتش چه طوری باشه؟‌ خیلی ممنونم از راهنمایی هاتون وسپاسگزارم

موفق باشید

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس و مشاور قبل از ازدواج در اصفهان را در متن زیر بخ.انید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و ادب وقتی یکی از طرفین ازدواج ، ازدواج ناموفق داشته حتما باید درباره ی طلاق گذشته ی ایشان سوال پرسیده شود .باید دید چرا ازدواج شان با شکست رو به رو شده ؟ معضلات و اشکالات او چه بوده که شکست خورده ؟! از او بخواهید شفاف توضیح دهند .

مطلب پیشنهادی:  اگر دختری این 17 نشانه را داشته باشد یعنی عاشق شده، علایم دختر عاشق خجالتی

با همسر سابق یا یکی از اعضای خانواده همسر قبلی ایشان صحبت کنید ، از داور طلاق که نسبت به جریان طلاق ایشان اطلاع دارند پرسش کنید البته حتمأ بدگویی می کنند اما صحبت های آنها را با روانشناس و مشاور پیش از ازدواج در میان بگذارید و ایشان متوجه می شوند نقص کار در کجاست !

اینکه ایشان زود وارد ازدواج شدند و زود خارج شدند ممکن است فرد عجولی باشند از ایشان بپرسید اگر از خانواده ی همسر سابق در مورد ایشان بپرسیم آنها چه بد گویی خواهند کرد ! اینکه با دید باز ازدواج کنید بهتر از آنست که ۵ سال دیگر فردی از فامیل همسر سابقشان را ببینید و صحبتی کنند که زندگی شما را بهم بریزد .پس بدون تحقیق و بررسی های لازم وارد زندگی نشوید .جهت رزرو مشاوره حضوری یا تلفنی در این زمینه با استاد پور علیزاده میتوانید با شماره ( 09134118416 ) تماس بگیرید و نوبت مشاوره رزرو کنید.

خوشبخت و شادکام باشید

.

.

.

خواستگارم عقد ازدواج ناموفق داشته، چه سوالاتی بپرسم؟

خواستگارم عقد ناموفق داشته، چه کنم؟

به خواستگارم که 4 سال پیش از همسرش جدا شده، چه بگویم؟

 

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین