شوهرم عقل من و قبول نداره و با من مشورت نمیکنه/ با این ترفند همسرتان را به خود وفادار و وابسته کن

  • صفحه نخست
  • همسران
  • شوهرم عقل من و قبول نداره و با من مشورت نمیکنه/ با این ترفند همسرتان را به خود وفادار و وابسته کن

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس با تجربه ی اصفهان

_ شوهرم عقل من و قبول نداره و با من مشورت نمیکنه

سوال شما عزیز

سلام خدمت استاد پورعلیزاده بهترین مشاور خانواده در اصفهان و تشکر به خاطر تمام راهنمایی های که بصورت رایگان انجام می دهید.

من ۱۵ سال است ازدواج کردم همسرم درمورد هیچ چیزی بامن مشورت نمیکنه حتی مسافرت رفتن و یا خریدو فروش چیزی…. من از دیگران میفهمم که فلان چیز چیز را خریده یافلان چیز را فروخته. یاحتی مسافرت رفتن مثلا خانوادش پیشنهاد مسافرت میدن و او قبول میکنه ولی بمن حرفی نمیزنه ولی من از خانواده اش میفهمم که میخایم بریم مسافرت… قبلا خیلی برام مهم نبود اما واقعا دیگه نمیتونم . اصلا با من حرفی نمیزنه هر وقت هم دلیلش را میپرسم هیچی نمیگه… واقعا کمکم کنید خسته شدم..

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس اسلامی خانواده را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام بر شما خانم محترم باید عرض کنم رفتارهای شوهر شما میزان ارزشمند بودن شما را نشان نمی دهد و شما نباید با نظر یک انسان مثل شوهر ، دوست ، معلم بهم بریزید و این مسئله را باور نکن و روحیه ات را از دست نده .

بعضی فکر می کنند اگر همسرشان آنها را قبول ندارد واقعأ آدم بی ارزش و دست و پا چلفتی هستند در حالیکه شما هم مثل بقیه ی خانمها ارزشمند و خاص هستید و باید این ارزشمندی را به شوهرتان نشان دهید و روی اعتماد به نفس خود کار کنید. البته من ندیده نمی توانم قضاوت کنم شاید ایشان در گذشته مواردی را به شما گفتند و شما مراقبت نکردید و صحبت ایشان را به دیگران منتقل کرده اید .

مطلب پیشنهادی:  شوهرم هیچی به نامم نمیزنه ۵ ساله ازدواج کردیم!

باید عرض کنم اقایان دوست ندارند یک حرف را چندین بار تکرار کنند مثلا فلان وسیله را اینجا نگذارید و کسی گوش نمی کند ، چرا لباس تمیز و خوب نمی پوشی ؟ چرا آرایش نمی کنی ؟!

و وقتی با بی توجهی شما روبه رو می شوند دیگر حرفی نمی زنند. پس به گذشته برگردید و ببینید چه چیزهایی گفتند که شما توجه نکردید ، چه ایرادهایی دارید. باورش شده در گذشته شما مغز اقتصادی نداشته اید پس با اهلش حرف می زند یا اینکه مواردی را به شما گفتند و شما به فامیل و خانواده منتقل کرده آید .

 

موفق و سربلند باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین