با شوهر قهرو چه کنم ؟ شوهرم سریع ناراحت میشه و قهر می‌کنه

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی خانواده

۴ ساله عقد هستیم و نامزدم (شوهرم) سریع ناراحت میشه و قهر می‌کنه

سوال شما عزیز

سلام استاد پور علیزاده خوب هستید استاد من قبلن مراجعه کننده تون بودم… شوهرم روی خانوادم حساس تا یه حرفی میزنند سریع ناراحت میشن یا اگر خودم حرفی بزنم سریع بدشون میاد و قهر می‌کنه و بعد از چند روز تماس میگیره و خیلی عادی رفتار میکنه و اظهار بی اطلاعی می‌کنه. من اصلا از قهر خوشم نمیاد و یک نوع سردی به وجود اومده، البته عقدمون 4 سال طول کشیده اخلاقش خیلی بهتر از قبل شده ولی بازم این چیزا اذیتم می‌کنه ممنون

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس پیش از ازدواج اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و ادب باید عرض کنم مردان در مواقع ناراحتی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهند ، بعضی آقایان دست به پرخاشگری می زنند ، بعضی ضرب و شتم ، بعضی ساکت می شوند ، بعضی محیط را ترک می کنند و بعضی مردان قهر می کنند این قهر کردن و سکوت و فاصله گرفتن مجموعأ رفتاری است که برای مخالفت با روشی که شما اتخاذ کرده آید پیش می گیرند و یک نوع نشان دادن خشم و ناراحتی خودشان است.

قهر یک رفتار اختیاری است برای به کرسی نشاندن حرف خودشان و نشان دادن انزجار از رفتار طرف مقابل است. اگر مدام قهر می کنند شاید رفتارهای شما این اتفاق را رقم می زند پس رفتارهای خود را ارزیابی کنید و علت قهر کردن همسرتون را پیدا کنید و در رفتار خود و خانواده تون جستجو کنید ولی تسلیم قهر ایشان نشوید .

مطلب پیشنهادی:  خواستگارم خواستند با دوست هام رفت و آمد نکنم

بعضی خانمها وارد درگیری با شوهر نمی‌شوند و منتظر می مانند تا او آشتی کند اما در بعضی مردان باید مقابله به مثل کرد البته در بعضی آقایان هم جواب نمی دهد سعی کنید از رفتارهایی که باعث کدورت میشود اجتناب کنید ۴ سال در دوران عقد بودن آسیب زاست ، دقت کنید ببینید آیا این قهر و کدورت‌ها ربطی به این موضوع دارد یا خیر ؟ احتمال دارد ایشان از خوشبخت شدن با شما مأیوس شده باشند .

اگر عقد طولانی در منطقه ی شما مرسوم است و یا دلیل محکمی مثل ساختن خانه دارد قابل توجیه است که این شاید برای عقد طولانی توجیهی باشد. در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین گرامی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

متشکرم

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین