رابطه جنسی دو کودک، در مواجهه با رابطه جنسی دو کودک چگونه برخورد کنیم؟

پرسش و پاسخ روانشناسی در ایتا روانشناس مذهبی

رابطه جنسی دو کودک، در مواجهه با رابطه جنسی دو کودک چگونه برخورد کنیم؟ من رییس بدن خودم هستم

با سلام خدمت استاد پورعلیزاده روانشناس و مشاور جنسی کودکان، احتراما سوال بنده اینه که پسر ۶ ساله ام متاسفانه دیروز به خانه دوست پسر هم سن خود رفته و دوستش به او گفته بیا … بازی کنیم و متاسفانه چند حرکت از جلو و عقب را داشته اند. و همین طور با هم در دستشویی رفته اند و در آنجا با هم ادرار کردند . من بهش گفته بودم که اگر راستش را به من بگوید اصلا دعواش نمی کنم و او راستش را به من گفت . نمی دونم چی کار کنم و چطوری با مسئله برخورد کنم. یک باره دیگر نیز با یکی از برادرزاده ام فقط ……. را به هم نشان دادند. و بهش گفته بودیم که کار بدی هست. الان هم می گه دیگر این کار را نمی کند و شیطون گولش زده و دیگر این کار را نمی کند. اما نمی دونم چی بهش بگم و آیا به عنوان تنبیه چند روزی نگذارم به بیرون برود کار درستی است یا نه . چون بهش گفته بودم اگر راستش را به من بگوید از دستش ناراحت نمی شوم و بنا بر صداقت است.خواهش می کنم کمک کنید.

آموزش جنسی کودک و نوجوانان

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس خانواده ، زوج درمانی ، تربیت کودک را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید.

با سلام و عرض ادب اینکه شما خانم محترم با اینکه پسر دوستتون باعث انحراف بچه تون میشه باز هم دوست دارید به رابطه تون با ایشان ادامه دهید جای تعجبه ! سمی می خواهد وارد زندگی شما شود و شما رودرباسی می کنید ، شما بهانه ای بیاورید و رابطه را قطع کنید .

مطلب پیشنهادی:  ابراز عشق در مقابل کودک / شوهرم در مقابل دخترم ابراز عشق میکند

هر موقع منزل شما می آیند ، بچه ها در سالن و در حضور شما بازی کنند یا اگر در یک اتاق قرار گرفتند به بهانه ی خوراکی بردن به آنها سر بزنید .

تالار گفتگوی روانشناسی اصفهانی ها

به فرزند تان آموزش دهید که شما رییس بدن خود هستی ، اگر کسی به شما دست زد باید به مادر یا پدر یا پلیس ، خانم معلم بگویی !

اگر کسی به شما دست درازی کرد باید اعتراض کنی و به او بگویید نام اندام جنسی چیست و این اندام خصوصی است و حتی پزشک هم در حضور ما می تواند دست بزند. حتی ما هم که پدر و مادرت هستیم در شرایط خاصی می توانیم به تو دست بزنیم .

این قضیه تعارف بردار نیست گاهی بعضی افراد حتی عمو، عمه ، دایی و خاله… اختلال روانی دارند و به کودکان دست درازی می کنند ، پس لطفا مواظب فرزندانتان باشید .

 

سلامت و با نشاط باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین