شوهرم باهام سرد شده و بی محلی میکنه

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس با سابقه اصفهان

دامادم به دخترم گفته حسم بهت کم شد

سوال شما عزیز

سلام شبتون بخیر استاد پورعلیزاده روانشناس خوب قبل از ازدواج در اصفهان ، استاد جسارت من و ببخشید که بازم مزاحمتون میشم، من نمیدونستم طرز سوال و جواب داخل گروه به چه شکله، راستش و بخواید اصلا امید نداشتم که جوابی ازطرف شما بشنوم، برای همین خیلی مختصر و سربسته سوالم و پرسیدم، جوابتون و که گوش کردم دیدم باید همه چیز و بدونید تا بیشتر نسبت به این مشکل آگاهم کنید،

ساکن شیراز هستیم و دخترم ۳۰ ساله و فوق لیسانس حسابداری دارند و کارمند بانک هستند. تقریبا ۵ سال پیش با آقا پسری ۲۹ ساله ای عقدکرد و بعد از چند ماه بخاطر دروغ های قبل عقد و دخالت های بی وقفه خواهر کوچیکه پسر تو زندگیشون جدا شدند.

اخیرا بعد از آشنایی با آقا پسر دیگری که لیسانس کشاورزی دارند و در یک شرکت ساختمانی مشغول به کار هستند و بعد از و ۲،۳ ماه رفت و آمد و تحقیق و مشاوره نامزد کردند، داماد به دخترم گفته بود که حسم بهت کم شده و دارم از این قضیه رنج میکشم و نمیدونم چرا اینجوری شدم و خودش ابراز ناراحتی و رنج کرده بود که چرا شور و حالش نسبت به قبل کم شده،

به پیشنهاد دخترم رفتند مشاوره و مشاور هم فرستادشون دکتر و آزمایش هورمون و در آخر چون مشکلی نبوده فرستاده بودند پیش روانپزشک و ایشون هم دارو داده بودند بهشون.چند روزی استفاده کرده بود و گفته بود که خوابم بهم ریخته و بیشتر به این چیزا فکر میکنم و ناراحتیم بیشتر شده

مطلب پیشنهادی:  شوهرم دیگر مهمانی نمی آید چکار کنم؟

و الان هم داروهاش و قطع کرده و میگه حالم بهتره، دخترم هم این مسائل و با من در میان گذاشت ولی به داماد گفته خانوادم چیزی نمیدونند، حالا با اینکه روان شناس بهشون گفته مشکلش قابل حله و جای نگرانی نیست فقط باید داروهاش و بخوره، اما ما میترسیم بعدا هم ادامه پیدا کنه و این وسواس فکری همیشه باهاش بمونه.

دخترم هم بخاطر ضربه ای که قبلا خورده الان هم بهش وابسته شده و هم از اینکه خدای نکرده رابطشون بهم بخوره بخاطر حرف مردم میترسه، شما رو بخدا کمکمون کنید، دیگه نمیدونم چیکار کنم، برای حل شدن مشکلشون چله زیارت عاشورا برداشتم.

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس درمان وسواس ، افسردگی را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و عرض ادب خانم محترم در مشاوره که تشریف بردید چطور اختلال وسواس فکری تشخیص داده نشده یا شما توجه نکردید !!

اگر در مرحله ی نامزدی هستید مراسم عقد را به تعویق بیندازید تا مشکل برطرف شود و اگر در دوران عقد هستید همین جا متوقف کنید و رابطه ی جنسیشون را کنترل کنند که بکارت دختر از بین نرود در این شرایط که متوجه بیماری ایشان شدید دختر شما می تواند تصمیم جدیدی بگیرند .

از روان پزشک بخواهید اختلال ایشان را تشخیص دهند و مراحل درمان و بهبودی را آغاز کنند مسئله ی اساسی آنست که این آقا پسر در مورد درمان گارد می گیرند که اگر بیماری ایشان قابل درمان باشد ایشان اهل درمان نیستند و لذا بهتر است همین جا این ازدواج مسکوت و متوقف شود .

مطلب پیشنهادی:  شوهرم با زن شوهردار رابطه داره/ بداخلاق خیانت

با ایشان صحبت کنید ، آگاهی دهید در مورد بیماریشان و از او بخواهید حتی بخاطر خودشان درمان را شروع کنند .

توسل به خدا و ائمه خوب است اما خداوند به ما عقل و راهکار داده است از تابوی حرف مردم نترسید و کاری به قضاوت مردم نداشته باشید و زندگی و آینده ی فرزند خود را بخاطر حرف مردم تباه نکنید.

 

پیروز و سربلند باشید

تردید دودلی وسواس فکر

دامادم به دخترم گفته حسم بهت کم شده

شوهرم باهام سرد شده و بی محلی میکنه

تردید دودلی وسواس فکر

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین