شوهرم به دوست دختر سابقش پیامک داده خیانت

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس اسلامی در اصفهان

شوهرم به دوست دختر سابقش پیامک داده خیان

سلام آقای استاد پور علیزاده عزیز شوهرم دوست دختر سابقش که خیلی عاشقش بوده و چند بار خواستگاریش رفته و والدین دختر مخالفت کردند و ما با هم ازدواج کردیم حالا حدودا دو ماه هست که فهمیدم چندساله باهم رابطه دارند من فقط در حد پیامک رو میدونم اول که فهمیدم میخواستم طلاق بگیرم ولی .. وگریه های شوهرم وپشیمونیش برگشتم ولی دیگه علاقه ای به شوهرم ندارم شک وتردید همه وجودمو گرفته بارها خواستم که … دیگه اعتماد بهش ندارم فکرو خیال داره دیونم میکنه خیلی بهم محبت میکنه ولی خیال میکنم از رو عذاب وجدانشه. تورو خدا کمکم کنیدمن همش گریه میکنم همش فکرای ناجور در موردش میکنم همش باخودم میگم یعنی چی بینشون بوده؟؟؟ رابطشون چقدر عمیق بوده؟؟؟ ازش متنفرشدم. لطفا کمکم کنید دارم دیوونه میشم واقعا آرامش ندارم یک لحظه آرامش ندارم. اعصابم و بدنم ریخته بهم پریودم بسیار نامرتب و دردناک شده و … ممنونم که این موقعیت برقراری ارتباط را ایجاد کردید و وقت میگذارید.

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس در زمینه خانواده ، پیش از ازدواج ، افسردگی را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید .

پاسخ دکتر پورعلی زاده زوج درمانگر و مشاور مذهبی در زمینه ی خانواده 

شوهرم به دوست دختر سابقش پیامک داده

با عرض سلام و ادب خانم محترم باید عرض کنم چون شوهر شما از کار خود پشیمان شده و از شما دلجویی می کند باید خدا را شکر کنید چون بسیاری از آقایان با بی عقلی با این موضوع برخورد می کنند و کار به مشاجره ، دعوا و پاسگاه می کشد پس شما باید :

مطلب پیشنهادی:  شوهرم میگه گوشی تلفن وسیله شخصیه، شاید خواهرهام پشت سرت چیزی گفته باشند

۱) به ایشان فرصت دهید

۲) اگر رابطه ی سکس بین آنها بوده هرگز از آن سوال نکنید ، فقط نحوه ارتباط و آشنایی را بپرسید تا برای این آینده اگاهیتون را بالا ببرید .

۳) وقتی ما در رابطه ی عاطفی خیانت می بینم ۳-۵ ماه حالمان خوب نیست .

۴) فعلا شرایط شما زیاد حاد نیست اما به یک روانپزشک یا روان کاو مراجعه کنید تا میزان آسیب وارده بر شما را بررسی کند و از پیشروی آن جلو گیری کند .

۵) سعی کنید ایرادهای و کم گذاشتن های خود در زندگی را بررسی کنید و بهبود ببخشید

۶) گاهی این خیانتها و رفتار ها از اختلالات روانی ناشی می شود که جای بررسی دارد .

بهروزی شما آرزوی ماست

 

مشاور خانواده ، پیش از ازدواج ، زوج درمانی ، کودک و نوجوان در کلینیک پور علی زاده در اصفهان

شوهرم به دوست دختر سابقش پیامک داده خیانت

مشاوره کودک

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره پورعلی زاده بهره مند شوید.

 

مشاوره ازدواج

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با استاد پور علیزاده در تماس باشید.

 

مشاوره خانواده

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده استاد پور علیزاده در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی:  نکات طلایی ازدواج

 

مشاوره روانشناسی

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با استاد پور علی زاده در تماس باشید.

 

عشق

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با استاد پورعلیزاده در تماس باشید.

 

مهارت های زندگی

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با استاد پورعلیزاده در تماس باشید.

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین