شوهرم نسبت به زندگی با من سرد شده یا افسردگی گرفته؟  

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس خوب اصفهان

شوهرم نسبت به زندگی با من سرد شده یا افسردگی گرفته؟ 

سوال شما عزیز

سلام وقتتون بخیر شرمنده مزاحم شدم ولی میخواستم ازتون یه مشاوره بگیرم ما الان سه ماهه ازدواج کردیم ولی تنها کسی که عاشق این زندگیه منم. یعنی اینکه شوهرم نا امیده از زندگیمونه و میگه زندگیمون درست نمیشه همش به مرگ فکر میکنه و نمیگه چی اذیتش میکنه حضور من یا کلا ازدواجمون فک کنم ازدواجمون اذیتش میکنه حس میکنه تنهاس نمیدونم چجوری بهش بفهمونم پشتشم میگم من میتونم چیکار کنم ک شوهرم عاشقم باشه ب زندگیمون دل ببنده؟

 

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده روانشناس مذهبی خانواده در اصفهان را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و عرض ادب بنده روی این مسیله دو نظر دارم :

۱) ممکن است شما از ابتدا مورد پسند و علاقه ی ایشان نبوده آید و ایشان به اصرار و اجبار دیگران یا شما ازدواج کردند ( بطور صریح در این مورد با ایشان صحبت کنید )

۲) ممکن است ایشان دچار افسردگی شده اند که معمولأ در این بحران این اظهار نظرها پیش می آید .

در کانال و با چت کردن نمی شود پاسخ کاملی بدهم و شما باید به روان شناس متبحر مراجعه کنید و اگر در جلسات مشاوره به این نتیجه در طول زندگی علاقه ای به در کنار شما بودن ندارند عمر ، جوانی و سلامتی خود را معطل و تلف ایشان نکنید .

اگرچه طلاق راهکار خوبی نیست اما کسی را نمیشود به زندگی با خودمان مجبور کنیم پس تا جوان هستید و تعداد بچه ها بیشتر نشده تصمیم نهایی خود را بگیرید و سعی کنید توانمندیها ی خود را ارتقا دهید و خود را در همه ی زمینه ها قوی کنید .

مطلب پیشنهادی:   ۸ سال بعد ازدواجم برای اولین بار ارگاسم را تجربه کردم

 

پیروز و سربلند باشید

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین