باز هم شوهر هوس بازم رفت سمت هوس بازی و من موندم و یک کوه غم

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس برتر اصفهان

باز هم شوهر هوس بازم رفت سمت هوس بازی و من موندم و یک کوه غم که آیا باز هم ببخشمش یا نه؟ خود خانمه از اون شب با آب و تاب برام تعریف کرد که شوهرت تا مرز دیوانگی هم رسید، دیگه کم آوردم چندباری خواستم خودکشی کنم

سوال شما عزیز

سلام وقت بخیر و خسته نباشید خدمت آقای پور علیزاده روانشناس مذهبی خانواده در اصفهان باز هم شوهرم رفت سمت هوس بازیش و من موندم و یک کوه غم که آیا باز هم ببخشمش یا نه این سری با خود اون خانم هم طرف شدم و از اون شب با آب و تاب برام گفت که شوهرت تا مرز دیوانگی هم رسید واقعا دیگه کم آوردم چندباری خواستم دست به خودکشی بزنم اما گفت دختر ۵ سالم و چکارش کنم ؟

شوهرم کارمند هستش و بخاطر همین موضوع حراست خواستندشون که مراجعه کنن و فکر کنم حکم اخراجم براش بدند دیگه

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس پیش از ازدواج ، خانواده را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود اینکه آن خانم از رابطه ی جنسی اش با شوهر شما تعریف کرده هدفش از میدان بدر کردن شما بوده و شما یک شیر زن نیستی اگر از یک فاحشه ببازی !! می دانم درد زیادی می کشید اما طلاق و خودکشی چاره ی کار نیست ، محکم باید از حریم خانواده ات دفاع کنی.

شما خانم قوی و بزرگی هستید که توانسته اید همسرتان را ببخشید پس خودت, همسرت و زندگیت را بساز . در واقع حریم مقدس خانواده متعلق است به آدمهای درست و نجیب ، نه از آن زن یا مرد فاحشه ! راه حل بالا بردن مهارت و معلومات شوهرداری و برطرف نقاط ضعف خودتان است تا بتوانید روی شوهرتان تاثیرات مثبتی بگذارید. با شوهرتان صحبت کنید و دلیل این اشتباهاتش را جویا شوید و به او راه حل دهید .

مطلب پیشنهادی:   ۸ سال بعد ازدواجم برای اولین بار ارگاسم را تجربه کردم

 

سعادتمند و پیروز باشید

 

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین