خواستگارم کلا پیگیر نیست ، واقعا بلاتکلیف موندم

پرسش از استاد پورعلیزاده مشاور مذهبی اصفهان

 _ خواستگارم کلا پیگیر نیست ، واقعا بلاتکلیف موندم و پریروز پیامشون دادم نظرتون درباره ادامه آشنایی چیه؟ ایشون نوشتند که با من تماس میگیرند و هنوز هم تماس نگرفتند

سوال شما عزیز

سلام و درود محضر استاد پورعلی زاده روانشناس ازدواج در اصفهان با آقایی از طریق معرف گروه های ازدواج حدود ۲۰ روزه آشنا شدم ، ابتدا عکس برای هم فرستادیم و ۳ بار تلفنی صحبت کردیم و ایشون گفتن حضوری همدیگر را ببینیم و ۱۶ روز قبل ملاقات داشتیم و خب به نظر بنده رو هم پسندیدن ، ایشون عنوان کردن دو نگرانی دارند یکی اینکه فقط خانوادهامون بدونن که منم قبول کردم و دیگه اینکه من یکبار حواسم نبود و گفتم زود وابسته میشم و ایشون نگران شدن و گفتند اگه که به هر دلیلی رابطمون کات شد ایشون دچار عذاب وجدان میشوند که منم گفتم نگران نباشند

و ما ازدواج دوممون هست و باید سعی کنیم وابسته نشیم ایشون کلا پیگیر نیستن و من دو بار حالشون و پرسیدم و یکبارم تلفنی حرف زدیم ، من واقعا بلاتکلیف موندم و پریروز پیامشون دادم نظرتون درباره ادامه آشنایی چیه؟ ایشون نوشتن که با من تماس میگیرند و هنوز هم تماس نگرفتند .

الان بهترین کاری که من باید انجام بدم چیه من و راهنمایی کنید لطفا

 

لطفا پاسخ استاد پور علیزاده روانشناس خانواده و تربیت کودک را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و ادب دخترم لطفأ بلاتکلیف نباش ، اگر کسی به شما علاقه داشته باشد وقتی را برای شما در نظر می گیرد و وقتش را خالی می کند .

مطلب پیشنهادی:  عشق متاهلی/ خانم متاهلم و عاشق مرد متاهل شدم / یک دل نه صد دل عاشقش شدم اول ایشون پیشنهاد دادند

این نکته ی منفی که من زود وابسته می شوم را نباید می گفتید ، اگر او پیگیر قضیه نیست شما هم پیگیر نباشید و به گزینه های دیگر بپردازید .

 

خوشبختی شما آرزوی ماست

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین