سوالات خواستگاری از شخصی که سابقه ازدواج و طلاق دارد

سوالات خواستگاری از شخصی که سابقه ازدواج و طلاق دارد

اگر خواستگاری دارید که ایشان سابقه ی ازدواج ناموفق داشتند و قصد دارید با ایشان ازدواج کنید به نکات زیر توجه کنید :

۱) خواستگار شما گذشته ای دارد که می خواهد آن را وارد زندگی شما کند و شما چون سابقه ی ازدواج قبلی ندارید ممکن است جاهایی دچار بهت و حیرت شوید چون او تجربه و شناخت از زندگی مشترک دارد و شما ندارید .

۲) در جامعه معمولأ طلاق اول را می پذیرند اما روی طلاق دوم بیشتر حساسیت نشان داده می شود و مردم فکر می کنند چه ایرادی وجود داشته که دو بار منجر به طلاق شده ؟!

۳) بدون مشاوره ی پیش از ازدواج وارد زندگی نشوید

۴) زمان بیشتری را با این آقا بگذرانید و با روحیات او آشنا شوید حتی تا ۲ سال هم پیشنهاد میشود

۵) با دو همسر قبلی ایشان دیدار و گفتگو داشته باشید

۶) با اقوام و دوستان و همسایگان و همکاران ایشان با هماهنگی با ایشان صحبت کنید

۷) درباره علت طلاق ایشان جویا شوید و چندین بار بپرسید

Lavc58.54.100

۸) حتمأ مطمین شوید تکلیف ازدواج قبلی مشخص شده باشد و طلاق قطعی اتفاق افتاده باشد و شرایط جدایی از لحاظ پرداخت مهریه چگونه بوده اگر خانم بدون مهریه حاضر به جدایی از ایشان شده و خود را با بخشیدن مهریه رها کرده است بدانید شرایط جالب و نرمالی نبوده است. متشکرم در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین عزیز حتی در روزهای تعطیل رسمی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

مطلب پیشنهادی:  چه مطالبی را به خواستگارمان بگوییم؟
دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین