شوهرم سرد و بی محبته، کارگر زحمتکش هست و برای زندگیمون تلاش میکنه

پرسش از استاد پورعلیزاده روانشناس خانواده

شوهرم سرد و بی محبته، کارگر زحمتکش هست و برای زندگیمون تلاش میکنه و از صبح تا شب کاره و حواسش هست که یخچال و فریزر خالی نباشه

سوال شما عزیز

سلام وقت بخیر خانمی ۳۲ ساله هستم و دارای دو فرزند، ۱۲ ساله ازدواج کردم. همسرم به شدت بی احساس و سرد هست چه نسبت به خودم چه نسبت به پسرم. مثلا اصلا اهل ابراز احساسات نیست و در حد صفره، اصلا محبت کلامی نمیکنه و من خودم خیلی خیلی کمبود محبت از سمت شوهرم دارم و بعد از ۱۲ سال واقعا از این بی مهری خسته شدم و خودمم نسبت به همسرم سرد شدم… به پسرمم که اصلا محبت کلامی نمیکنه و فقط کافیه یه کار اشتباه انجام بده سریع داد و فحش میده و محبت پدرانه نداره و واقعا برای پسرم ناراحتم و دلم براش میسوزه که پدرش بهش محبت نمیکنه…اصلا اهل توجه کردن به شریک زندگیش نیست،گاهی اوقات فکر میکنم هیچ عشقی بینمون نیست و قدرشناسم نیست و هرکاری کنم فکرمیکنه وظیفمه، از همون اول ازدواجمون همینطور بود و محبت ابراز نمیکرد من الان واقعا کم آوردم از این بی مهری و واقعا کمبود محبت دارم.

خودم از ۸ سالگی پدرم فوت شدن و برادر هم نداشتم با کمبود محبت بزرگ شدم وقتی هم ازدواج کردم همسرم بی محبتی میکنه. همسرم زحمتکش هست و برای زندگیمون تلاش میکنه و از صبح تا شب کاره و حواسش هست که یخچال و فریزر خالی نباشه…لطفا راهنمائیم کنید با مرد بی احساس و سرد چه برخوردی داشته باشم؟؟؟

مطلب پیشنهادی:  خیانت پیامکی ، چت و اینترنتی زن و شوهر در فضای مجازی/ شوهرم دوست داره با زنها چت کنه

همسرم در حدی سرده که یه مدت مریض شده بودن و سرماخورده بودن تا خوب بشن ۲۰ روز طول کشید تو این ۲۰ روز اصلا انگار نه انگار که من وجود دارم.. دریغ از یک کلامی صحبت کردن… هرشب پشتش میکرد به من و مبخوابید و فقط میگفت من مریضم! ببخشید پیامم طولانی شد.منتظر جوابتون هستم.

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس اصفهان را در صوت زیر بشنوید و برای دوستانتان ارسال کنید

با سلام و درود شما زندگی سختی داشتید و همین باعث شده مهربانی ، حالت زنانگی و لوندیهای زنانه در شما را از بین ببرد ولی باید عرض کنم کار و شغل همسر شما بسیار سخت است و بدن و قوای ایشان را ضعیف می کند و ممکن است در خانواده ای بدون مهر بزرگ شده باشد و خلق پایین و ضعف اعصاب را برای او بوجود آورده باشد .

برای داشتن یک رابطه ی جنسی خوب استراحت ، تغذیه خوب ، فراغت بال نیاز است در متن مرتب نوشتید پسرم گویا او را بدون پدر بوجود آورده آید ، شما هم در ابراز محبت کوتاهی می کنید حتی در گویش ساده !! نحوه ی حرف زدن و تعامل بین زن و شوهر بسیار مهم است .

شرایط شوهر تون را در نظر بگیرید و مهر ورزی را آغاز کنید و به او عاشقی کردن را بیاموزید .وقتی شما پدر را جلو فرزند تخریب می کنید رابطه ی پدر و فرزندی را خراب می کنید و او نمی تواند به پسرش محبت کند .

باید قدردان این مرد زحمتکش باشید ، شما شروع به محبت کنید ، بدنش را ماساژ دهید ، دست نوازش بر سرش بکشید و با روحیه و انرژی دادن کمک کارش باشید ، به او انگیزه دهید تا ایشان هم به شما سرویس بیشتری دهد .در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، شما می توانید در صورت تمایل جهت مشاوره تلفنی یا حضوری با متخصص این رشته استاد پورعلیزاده مشورت نمایید. لطفا با هماهنگی از طریق شماره تلفن 09134118416 نوبت رزرو کنید، ما پذیرای شما مراجعین عزیز حتی در روزهای تعطیل رسمی هستیم. مشاوره قبل از ازدواج و خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج ، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق ، درمان وسواس ، اضطراب و افسردگی

مطلب پیشنهادی:  شوهرم نسبت به زندگی با من سرد شده یا افسردگی گرفته؟  

 

متشکرم

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین