عاشق همکارم شدم که ۱۲ سال از من بزرگتر است

پرسش از استاد پورعلی زاده روانشناس مرکز مشاوره مذهبی اصفهان

عاشق همکارم شدم که ۱۲ سال از من بزرگتر است و بسیار پرتجربه و از لحاظ سواد و حرفه یه سر و گردن برتری دارن بر همکاران دیگه و این من و جذب کرد.

سلام و عرض ادب من دختری مجرد ۲۶ ساله هستم که در محل کار از یکی از همکاران خوشم اومد. بنده دختری مقید به محرم و نامحرم و نماز و روزه هستم. ایشون ۱۲ سال از من بزرگتر و مجرد هستند و در قید و بند دین و مذهب نیستند اصلا. بسیار پرتجربه هستند، طبق گفته خودشون چندین کشور برای کار سفر کردن با افراد مختلفی سر و کار داشتند. از لحاظ سواد و حرفه یه سر و گردن برتری دارن بر همکاران دیگه و این من و جذب کرد. حدود ۴ ماهه در شرکت ما استخدام شدند دورکاری انجام میدن و گاهی به ما سر میزنن. من با ایشون مراوده کاری داشتم و حدس زد که من خیلی ازش خوشم اومده، پیشنهاد داد بریم بیرون به یه بهانه ای من دو سه بار رد کردم درخواستش و ولی درآخر منتظر بودم باز هم بهم پیشنهاد بده و من قبول کنم بریم. رفتیم بیرون و با این که ایشون قبلا گفته بودن من آدم سردی هستم خلاف گفته شون بسیار گرم و صمیمی بودن و من فکرش را نمی کردم. در ضمن ایشون بسیار مغرور هستند. بهم گفت چرا علاقت و ابراز نمیکنی و چرا نمیگی ازت خوشم اومده گفتم اگه خوشم بیاد میگم حتما به وقتش و من خیلی خجالت کشیدم اینجوری بهم چشوند. خلاصه کلی در مورد زندگی و رابطه صحبت کرد که من و بشناسه کلی ازم سوال پرسید. در حین پیاده روی که داشتیم ایشون دستش رو روی کمرم گذاشت و من فقط بهشون گفتم دست نزن. ایشون هیچی نگفتن ولی متوجه شدم ناراحت شدند. فردای اون روز بهشون که پیام دادم ابراز ناراحتی کردن و گفتن من از رو شناختی که پیدا کردم یه عیب بزرگی دارین و اونم بدبینیه. گفتم یعنی چه حرکتی زدم که اینجور فکر میکنید؟ من اگه بدبین بودم که با شما بیرون نمیومدم اعتماد نمیکردم. من اصلا بار اولم بود با یک پسر تنها برم بیرون و بهشون گفتم که بله من از شما خوشم اومده ولی این که ابراز نمیکنم به بدبینی برنمیگرده و این که گفتم بهم دست نزن چون جزو خط قرمزهام بوده. بعد خودشم اعتراف کرد بالاخره که این حس دو طرفه است ولی بابت رفتاری که داشتم و گفتم به من دست نزن سرد شدند از من. من هم گفتم باشه اشکالی نداره بهتره همون روند همکاری ادامه داشته باشه. و ایشون هیچی جواب ندادن.

مطلب پیشنهادی:  آموزش آداب جلسات خواستگاری / جلسه اول آشنایی خواستگاری در خانه یا کافی شاپ ؟

کمی ناراحت شدم از این حس قشنگ بعد این همه مدت از یک نفر خوشم اومده بود اونم همینطور ولی سر هیچ و پوچ اینجوری رفتار کرد. به نظرتون اگر بازم اومد سمتم چیکار کنم؟ اگر حرفی در این مورد پیش اومد من چی بهشون بگم؟ چطور از زیر زبونش بکشم قصدش ازدواجه یا نه؟

در ضمن من پدر و مادرم هفت ساله از هم جدا شدند و قبل تر از این ها از روی درد و دل براشون تعریف کردم دلیل جدایی شون چی بود. دلیلش خیانت پدرم به مادرم و ازدواج مجددشون بود. بعد من فکر کردم منظورشون از بدبینی من به مردها، به خاطر همین مسأله است ولی فهمیدم نه منظورش همین موضوعه محرم نامحرمه که گفتم دست نزار. بعد از دو روز به بهانه ی کار زنگ زدن و پیام دادن و بعدش دوباره پیشنهاد دادن بریم بیرون بازم ولی من گفتم جای دیگری قرار دارم. چون میخواستم برای خودم زمان بخرم بیشتر به این موضوع فکر کنم و کورکورانه تصمیم نگیرم

لطفا پاسخ استاد پورعلیزاده بهترین روانشناس پیش از ازدواج را در متن زیر بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید

پاسخ دکتر پور علیزاده بهترین مشاور پیش از ازدواج و خانواده اصفهان به دختر ۲۶ ساله ای که عاشق همکار خود شده که ۱۲ سال از ایشان بزرگ‌ترند :

 

آیا اختلاف سنی زیاد در ازدواج مشکل ایجاد می کند ؟ 

دختر عزیز باید به شما خاطر نشان کنم که فاصله ی سنی بیش از یک دهه می تواند آسیبهایی را به شما بزند و باید خیلی چیزها در شما عالی باشد تا بتوانید فردی که یک دهه از شما بزرگتر هست را هندل کنید . و کمتر آدمی چنین مهارتی را دارد .

مطلب پیشنهادی:  مقاله کامل مادر شوهر ، رفتار با خانواده همسر

تجربه به من ثابت کرده بعضی آدمها سر و صدا و ادعاشون زیاده اما وقتی نزدیک آنها می شوید می بینید خبری نیست ! از آدمهایی که فکر می کنید در جامعه خاص هستند بیشتر باید حذر کرد و با احتیاط باید به آنها نزدیک شد. باید دید این آدم خاص و زبردست الان در چه جایگاهی ایستاده و به کجا رسیده ؟!

چه درآمدی دارد ؟ چه امکاناتی فراهم کرده ؟ این نشان می دهد که این تنها یک فیگور است یا واقعیت !!

البته شناخت این اشخاص زمان می برد .شخصی که در اولین دیدار می خواهد به شما دست بزند یه خواستگار شیاد یا آدمی است که مبادی آداب نیست و هول و عجول است .حتی در کشورهای اروپایی هم در اولین آشنایی برای دست کسی را گرفتن اجازه می گیرند چه برسد به اینکه دست دور کمر شما بیندازد و از اعتراض شما ناراحت هم بشود !! من فکر می کنم جاده لغزنده است ، خیلی دقت کنید .

دختران عزیز خیلی مراقب سلامتی و حفظ خود باشید اکثر پسرها می خواهند از شما لذت جنسی ببرند و عمر شما را تلف کنند .

خوشبخت و سعادتمند باشید .

.

عاشق همکارم شدم

علائم بسته شدن بخت دختر

بخت بسته چگونه باز میشود

از کجا بفهمم بختم بسته شده

چرا ازدواج قسمتم نمیشه

وقتی خواستگار میاد چه دعایی بخوانیم

چرا خواستگار میره دیگه نمیاد

خواستگار دارم اما جور نمیشه

خبری از خواستگارم نشد

خواستگارام منو نمیپسندن

چرا خواستگارام مرا نمی پسندند

گشایش بخت در قرآن

چکار کنیم که برایمان خواستگار بیاید

سرکتاب برای بخت

چرا خواستگار نمیاد

خواستگارهای زیادی نداشتم مواردی هم که بود مناسب من نبود

روانشناس مذهبی اصفهان

مرکز مشاوره مذهبی در اصفهان

چکار کنیم که برایمان خواستگار بیاید

عاشق همکارم شدم

روانشناس خوب اصفهان

مشاور خوب اصفهان

بهترین روانشناس اصفهان

بهترین مشاور اصفهان

بهترین روانشناس اصفهان

دکتر روانشناس اصفهان

مشاور پیش از ازدواج اصفهان

مطلب پیشنهادی:  آقایان از کانال های همسریابی در پی وی درخواست عکس دارند میترسم

مشاور مذهبی اصفهان

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مرکز مشاوره مذهبی اصفهان

روانشناس مذهبی اصفهان

مرکز مشاوره مذهبی در اصفهان

روانشناس مذهبی اصفهان

مشاوره تلفنی اصفهان

مشاوره غیر حضوری اصفهان

پورعلیزاده پور علیزاده پور علی زاده پورعلی زاده

روانشناس اسلامی در اصفهان

مشاوره روانشناسی در سایت پورعلی زاده

مشاوره روانشناسی در سایت پور علی زاده

مرکز روانشناسی در اصفهان، کلینیک روانشناسی اصفهان

روانشناس خوب در اصفهان، دکتر روانشناس در اصفهان

روانشناس اسلامی در اصفهان

مشاور مذهبی رایگان اصفهان

مشاوره مذهبی رایگان اصفهان

روانشناس مذهبی رایگان در اصفهان

روانشناس مذهبی رایگان در اصفهان

مشاوره اینترنتی اصفهان

مشاوره اینترنتی رایگان اصفهان

آموزش درمان استرس اصفهان

درمان اضطراب اصفهان

درمان افسردگی اصفهان

درمان وسواس اصفهان

آموزش تربیت فرزند اصفهان

آموزش مهارت های زندگی اصفهان

آموزش پس از طلاق اصفهان

آموزش زنان با مهارت اصفهان

آموزش همسرداری اصفهان

آموزش مسایل جنسی

آموزش مسایل جنسی کودکان

آموزش مسایل جنسی نوجوانان

عاشق همکارم شدم

مشاوره کودک

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره پورعلی زاده بهره مند شوید.

 

مشاوره ازدواج

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با استاد پور علیزاده در تماس باشید.

 

مشاوره خانواده

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده استاد پور علیزاده در تماس باشید.

 

مشاوره روانشناسی

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با استاد پور علی زاده در تماس باشید.

 

عشق

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با استاد پورعلیزاده در تماس باشید.

 

مهارت های زندگی

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با استاد پورعلیزاده در تماس باشید.

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین