من دوستش دارم و علاقمندش هستم اما او مرا نمی‌خواهد!

من دوستش دارم اما او مرا نمی‌خواهد!

کسی هست که شما از او خوشتان آمده است. با وجود اینکه شما اشتراکات زیادی دارید و مدام صحبت می کنید، این شخص هرگز قدمی به سمت شما بر نمی دارد. اگر در چنین شرایطی گیر کرده‌اید با ما همراه باشید!

هر فردی که شما به او علاقه‌مند هستید مجبور نیست احساساتی مشابه شما داشته باشد.

 

گاهی اوقات عشق شما ممکن است بی نتیجه بماند. در اینجا فهرست چند دلیل که چرا کسی که دوستش دارید شما را دوست ندارد آورده شده است.

بر اساس تحقیقات فرار کردن طرف مقابل از شما به انرژی ای که از خود ساطع می کنید مربوط می شود. به گزارش وقت صبح، دلیل اینکه مردی که دوست دارید به شما پاسخ نمی دهد ممکن است این باشد که انرژی مردانه شما غالب است!

هر فردی مقدار مشخصی از انرژی زنانه و مردانه دارد. در حالی که این نوع انرژی در مردان آنها را به «انجام دادن» و «فکر کردن» سوق می دهد، انرژی زنانه در زنان مربوط به «احساس» و «دریافت» است.

در طول تاریخ به زنان گفته شده است: «بگذار دنبالت بدود»، بنابراین زنان منتظر ماندند و همچنان منتظرند تا مردانی که به آن‌ها علاقه دارند، بیایند و آنها را پیدا کنند!

 

تغییر بزرگ

اما همه چیز زمانی تغییر کرد که زنان واقعاً مردی را دوست داشتند و نمی‌توانستند صبر کنند.

وقتی این اتفاق افتاد، زنان برای ماندن در انرژی زنانه خود دچار مشکل شدند و انرژی مردانه در اعماق درونشان کم کم بیرون آمد.

مطلب پیشنهادی:  ۱۳ سالم بود که در دید و بازدیدهای عید پسر ۱۹ ساله که قیافه قشنگی نداشت، ناخواسته عاشقش شدم/ با عشق یک طرفه چه کنیم؟ 

به جای اینکه منتظر تماس مرد باشند، اغلب با او تماس می گیرند، سعی می کنید توجه او را جلب کنند، مدام از او میپرسند که چه کار می کند، یا این رابطه به کجا می رود؟

پرسیدن چنین سوالات عمیقی با ظهور انرژی مردانه در زنان افزایش یافت. در این حالت تعادل انرژی مردانه و زنانه به تدریج خراب شد.

انرژی مردانه را دست کم نگیرید!

زنان شروع به رفتاری معمولی از مردان کردند و مردان نیز شروع به رفتارهای زنانه کردند! در نتیجه فردی که دوست دارید به دلیل این عدم تعادل علاقه خود را نسبت به شما از دست می دهد.

البته این در مورد شما هم صدق میکند. وقتی رفتارهایی را که از یک مرد انتظار دارید نمی بینید، ممکن است از رابطه سرد شوید.

وقتی با مردی در ارتباط هستید که به او علاقه خاصی ندارید، راحت‌تر است که در انرژی زنانه خود بمانید.

وقتی مدام با او تماس نگیرید، سوال نکنید که رابطه شما به کجا می‌رود یا سعی نکنید او را تحت تأثیر قرار دهید، همه انرژی‌ها در جای خود باقی خواهند ماند! نظر شما چیست؟

 

ترجمه: وقت صبح

دیگر مطالب مشابه
مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین